Gå til innhold

Høstferien denne gangen også?

Mr.Anki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre så er høstferie og vinterferie forskjellig i Norge. :( Det er lite vi får gjort med det.

Dog blir trenden som i Sverige, hvor Dreamhack 2006 var utenom ferie, så tok de fri fra skoler. :)

Skrevet
Offentlig skoler gir overhodet ikke fri i slike sammenhenger.

8046097[/snapback]

Spørs hvor lang fri man skal ha det.. Er det ikke mer en 2/3 dager så tror jeg det går bra faktisk (er ikke 100% sikker)

Skrevet

8046097[/snapback]

Spørs hvor lang fri man skal ha det.. Er det ikke mer en 2/3 dager så tror jeg det går bra faktisk (er ikke 100% sikker)

8054457[/snapback]

Går man Medier og Kommunikasjon og skal være crew kan man binde det opp mot skolefag. :)

Skrevet
Går man Medier og Kommunikasjon og skal være crew kan man binde det opp mot skolefag. :)

8075832[/snapback]

Jeg tok det som utplassering ifjor fra VK1 IKT-driftsfag. Det bør vel være mulig for salg&service og elektro også =)

Skrevet

8046097[/snapback]

8054457[/snapback]

8075832[/snapback]

Fader, lurt.. ;) Men tipper det er i høstferien min så da blir det ikkeno problem :)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
Vel, forslag for gode argumenter for fri i fra VGS mottas med takk, gjerne på PM så vi slipper å spamme denne tråden :)

8028373[/snapback]

Argument? Jeg er sikker på jeg kunne tatt meg 2 dager fri på VGS uten grunn.

Bare si ferie eller noe.

Skrevet
syns dere burde tenke på oss som ikke bor i oslo og vi hat ikke ferie samtidig som lanet

8195696[/snapback]

Høstferien er den greieste tiden å ha et LAN på som ikke brukes av andre store LAN, vi har heller ikke noe ønsker om å konkurere mot TG. At noen av landets fylker har ferien en uke før/etter andre fylker er det vanskelig for oss å gjøre noe med desverre.

• Opprett ny...