Gå til innhold

Skikkelig gode øreplugger?


Snerk

Anbefalte innlegg

"The Plug" var jeg veldig fornøyd med, spesiellt mtp. prisen, knallbra lyd og de sitter godt i ørene.

Knallbra lyd? Nåværende utgave av "The Plug" har sikkert bedre lyd en de første. (Og er sikkert god i forhold til prisen).

 

Men jeg forstår ikke at folk synes de sitter godt i ørene/ er gode å bruke?! Nå har jeg bare prøvd første utgave, men de nye har akkurat samme "skumgummi"-proppene som er vanskelig å få inn i ørene.

 

Synes absolutt silikon-"propper" som Sony MDR-EX71, og veldig mange andre bruker, er mye enklere.

7981703[/snapback]

 

Akkurat hvordan de sitter er nok veldig individuelt, basert på hvordan man er proposjonert ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye mulig slike silikon-saker er bedre, jeg likte heller ikke disse pluggene fra Koss første gang jeg putta de i øret, det blir en vanesak.

Ja de kan være også være litt værre og putte i enn andre men det går også som smurt når det er gjort noen ganger, da er de inne på sekundet ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...
Fant denne testen på dinside: Velg riktige øreplugger! og ... ja, jeg bestiller Creative EP630. :)

7981857[/snapback]

 

Den var fin, takker!

Da tror jeg at jeg kjøper Disse jeg.

7981921[/snapback]

 

Nå svarer jeg på litt gamle tråder, men, om du ikke har kjøpt dem ennå, og fortsatt vurderer Etymotic ER4, så kjøpte jeg akkurat ER4-S fra provantage.com for totalt ca. 1500 kroner, inkl. moms. Nesten en tusenlapp billigere enn hva jeg fant i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...