elmanos Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 som sagt tiligere, savner LFG channelen, ender bare i fattige grupper. ellers så savner jeg uvitenheten som alle snakker.. husker min første char^^ sprang rundt med Cloth å litt leather på lvl 18 warrior :o
CyprieN Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Savner egentlig ikke så mye, men savner gode tider i STV for første gang. Evt savner de gamle raid instancene som man har brukt så mye tid på, og nå kaster man bare gearet i banken. Ellers savner jeg litt det gamle LFG systeme (Som de fleste) Men ellers funker LFG systemet ganske greit på Ravencrest, aldri hatt noen spessielt dårlig grupper. Ellers så er det alltids bare å bruke chatten til å finne gruppe, er en selfmaked LookingforGroup chat. som de fleste henger på. (/Join LookingforGroup ftw)
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Hva har skjedd med LFG-kanalen?
CyprieN Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hva har skjedd med LFG-kanalen? 8028799[/snapback] LFG-kanalen er blitt fjernet, er kommet et nytt LFG system /LFG. Evt så er det sikkert en LFG-kanal oppe som noen ingame har laget.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Okei.. Jeg har ikke merket noe forskjell hvertfall. Joiner bare /lookingforgroup kanalen hvis jeg skal ha gruppe jeg, den er jo helt lik den gamle.
CyprieN Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Okei.. Jeg har ikke merket noe forskjell hvertfall. Joiner bare /lookingforgroup kanalen hvis jeg skal ha gruppe jeg, den er jo helt lik den gamle. 8043544[/snapback] Ja er en del som gjør det, eneste forskjellen på den "nye" LookingforGroup kanalen er at det ikke er blizz som har opprettet den, og om alle leaver Channel så blir den borte. Samt er det ikke Autojoin på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå