chokke Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Er ikke like stort å starte en human og få beskjed om å traske til sw og så bli imponert av de gigantiske statuene og den überfete musikken *sukk*
Dusken Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 jeg savner det gamle LFG systemet og All action i IF. Det er så tomt der nå og det er ikke morro å bli ganka av en som er høyere lvl enn deg igjen.
Kombat-Kaare Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Savner Onyxia Ja, LFG interfacet suger. Overraskende amatørmessig design. For eksempel så har de satt autojoin, som strengt tatt burde begrenses til kun group quests - som default. Latterlig, kunne lagd det bedre selv. 7981152[/snapback] Enig, det med autojoin er tullete. Flere ganger er det slik at gruppa stort sett bare trenger en tank og healer før de er klare, og med autojoin ramler det som oftest inn en rogue eller hunter i steden. Det er faktisk litt surt å stå der som gruppeleder og si til den som joiner at "sorry, men vi kan ikke ha deg her, vi trenger en healer". Bortkasta tid for meg, bortkasta tid for dem som er så uheldige å joine gruppa. Jeg synes heller gruppelederen burde få en forespørsel opp på skjermen om han vil tillate vedkommende å joine gruppa, med fullt navn, klasse, rase og level på vedkommende... for så å eventuelt takke ja eller nei til om vedkommende kan bli med.
chokke Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Savner Onyxia Ja, LFG interfacet suger. Overraskende amatørmessig design. For eksempel så har de satt autojoin, som strengt tatt burde begrenses til kun group quests - som default. Latterlig, kunne lagd det bedre selv. 7981152[/snapback] Enig, det med autojoin er tullete. Flere ganger er det slik at gruppa stort sett bare trenger en tank og healer før de er klare, og med autojoin ramler det som oftest inn en rogue eller hunter i steden. Det er faktisk litt surt å stå der som gruppeleder og si til den som joiner at "sorry, men vi kan ikke ha deg her, vi trenger en healer". Bortkasta tid for meg, bortkasta tid for dem som er så uheldige å joine gruppa. Jeg synes heller gruppelederen burde få en forespørsel opp på skjermen om han vil tillate vedkommende å joine gruppa, med fullt navn, klasse, rase og level på vedkommende... for så å eventuelt takke ja eller nei til om vedkommende kan bli med. 7984629[/snapback] den gir deg jo alt for lav level da :S
Entity extraction Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 savner ingenting jeg. Var så lei av "gamle wow" at jeg holdt på å gi meg. TBC har boosta min interesse igjen. Hmm, når jeg tenker meg om så har vi ikke noen "henge plass" i Outland. Ironforge er jo den ultimate "henge plassen"
Kiruk Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Savner "the noob days". Generelt å levle til 60 for første gang.
Zelda_ Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 1. Tiden da man ikke kunne bli 2 shotet i pvp 2. Da mager brukte noen sec på å finne blink knappen 3. Da gode gamle arcanite reaper og full valor var the shit av warrior gear 4. Da alle raidet MC og BWL, og BRM var verdens navle 5. Tiden da Drakdog, laintime og diverse andre legendariske pvpere levde.
String-Jurgen Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Det å levle og ikke vite noen ting, husker første gang jeg kom til orgrimmar og det første jeg så var en druid i full cenarion, damn for noen stats tenkte jeg, selvom jeg ante ikke hva det var =) Savner også de første raidene, og å få den første epicen fra MC <3 Endret 20. februar 2007 av String-Jurgen
Dux ducis Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Jeg savner å ha bra utstyr Må jo bytte ut alt nå, gjøre det samme på lvl 70.
Olsenhower Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 2. Da mager brukte noen sec på å finne blink knappen 7988058[/snapback] Kom til Badlands klokken fem i dag på Defias Brotherhood, så finner du en. Jeg er sikker på at folk ler seg ihjel når de ganker meg. Jeg glemmer alt som heter rett rekkefølge av spells og løper bare rundt i ring mens jeg trykker febrilsk.
Flacid Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 sikkert de gamle instancene som er storst savn.
shabador Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Savner som mange andre sier uvitenheten. Alle var "noobs" den tiden. Thottbot eksisterte ikke, eller var ikke utbredt. Coordinater ikke moddet inn. Når man spurte i general chat om noen hadde sett XXX, fikk man forklart veien med landemerker, etc, på en høflig måte i stedet for "Use thottbott, noob!!1". Savner også world-pvp. Før battlegrounds, før honorsystemet. Tarren Mill vs Southshore anyone?
Bredoc Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Er ikke like stort å starte en human og få beskjed om å traske til sw og så bli imponert av de gigantiske statuene og den überfete musikken *sukk* 7984556[/snapback] Et av dem beste øyeblikkene i wow var akkurat det der. Etter å ha spilt Horde et år og rerollet. Første turen opp til SW vil alltid bli husket.
wise™ Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Beste øyeblikket var vel da jeg endelig var ferdig å patche opp før jeg fikk spille og startet en Human Mage og så på HELE intro videoen, var noe spesielt som fikk meg til å føle meg skikkelig rart - Nå trykker jeg bare esc for å komme over den.. Savner de gode gamle tider
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 2. Da mager brukte noen sec på å finne blink knappen 7988058[/snapback] Kom til Badlands klokken fem i dag på Defias Brotherhood, så finner du en. Jeg er sikker på at folk ler seg ihjel når de ganker meg. Jeg glemmer alt som heter rett rekkefølge av spells og løper bare rundt i ring mens jeg trykker febrilsk. 7989759[/snapback] :!: Du er ikke den eneste.
chokke Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Savner som mange andre sier uvitenheten. Alle var "noobs" den tiden. Thottbot eksisterte ikke, eller var ikke utbredt. Coordinater ikke moddet inn. Når man spurte i general chat om noen hadde sett XXX, fikk man forklart veien med landemerker, etc, på en høflig måte i stedet for "Use thottbott, noob!!1". Savner også world-pvp. Før battlegrounds, før honorsystemet. Tarren Mill vs Southshore anyone? 7989907[/snapback] Og folk slapp som regel alt de hadde i henda og fulgte deg til diverse steder . Hogger-vitser var ikke skapt. Hurra!
Dragen Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Når Paladins hadde noe å gi. Vitsen med damage undead når det ikke funker på undead spillere? + det faktum at hvis en paladin skal gi noe bra damage så går det 4 sek mellom hvert slag.
Pug Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Vitsen med damage undead når det ikke funker på undead spillere? 7990736[/snapback] Heh, men du mener vel ikke faktisk at det skal være sånn?
chokke Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 hvor har det blitt av avataren din Pug? :O og når undeads var undead funka det dårlig . Immune til fear og polymorph. Nei takk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå