HellandB Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hei! Jeg skal formatere pcen, og så lurte jeg på, er det en måte jeg kan lagre favorittene mine på? Er litt stress å sitte å skrive alle på ny..
Moltrez Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Gå inn på Opera -> Bokmerker -> Ordne Bokmerker -> Fil -> Eksporter Opera-bokmerker. Et alternativ.
Torbjørn T. Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Eller berre rett til Fil --> Import og eksport --> Eksporter Opera-bokmerke.
zonko Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 En annen metode er å gå til documents and settings -> navn -> programdata -> opera -> profile. Ta en kopi av hele mappa og lagre den på en sikker plass. Da får du med bokmerker og innstillinger osv. Kan slette alle filene som ligger i chache4-mappa, siden du ikke trenger å lagre dette. Du må vise alle skjulte filer og mapper for å få opp mappa programdata.
HellandB Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Thanx:D Tok eksport/import eg, fynka fett det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå