Gå til innhold

Antall plater på 3.5" harddisker


Theo343

Anbefalte innlegg

Det er for meg interresant å vite om jeg kjøper en disk med samme størrelse som har mange eller få plater. Hvis dette er lett å få til vil jeg gjerne se det i prisguiden.

 

 

 

EDIT:

Må forøvrig si at jeg synes prisguiden er et meget godt produkt til oss hw.no brukere! Dere får altfor lite ros for den!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det er for meg interresant å vite om jeg kjøper en disk med samme størrelse som har mange eller få plater. Hvis dette er lett å få til vil jeg gjerne se det i prisguiden.

Vi skal se om vi kan begynne å legge inn denne informasjonen når vi legger inn produkter i prisguiden. Når vi får på plass dette kan vi også gjøre det søkbart

 

 

Må forøvrig si at jeg synes prisguiden er et meget godt produkt til oss hw.no brukere! Dere får altfor lite ros for den!

 

Tusen takk! Hyggelig å høre! Vi får også litt varierte tilbakemeldinger, men det viktigste av alt er at vi får tilbakemeldinger på både hva vi gjør bra og hva vi gjør dårlig. Det er svært moro å videreutvikle prisguiden når vi hele tiden får høre hva vi gjør rett og galt!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...