Republic3D Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en widescreen skjerm, og innstallert drivere. Jeg har satt oppløsningen i XP til 1440x900, og spill som FSX og Civ4 fungerer fint med disse oppløsningene. Jeg vet at CS:S har støtte for widescreen, men når jeg skal gå inn i spillet får jeg bare svart skjerm og en "skjermmelding" som flyter over skjermen som sier "Input not supported" eller noe slikt. Har prøvd å gå ut til windows og opprette de gamle innstillingene, men det hjalp ikke. Skjermen er en HP w19. Hjelp!
grimsbo Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 har samme problemet, begynner å bli veldig desperat
Republic3D Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Jeg returnerte skjermen til Elkjøp (takk for 30-dagers angrerett), og bestillte en ny 22" Benq skjerm med 1680x1050 oppløsning. Da var det plutselig ikke noe problem å starte CS:S lengre. Merkelig.
Lapp1 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 har samme problemet, begynner å bli veldig desperat 8101533[/snapback] Gjør samme som wildbill eller hva han het gjorde da, returner skjermen og kjøp en ny en , som funker med spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå