DukeRichelieu Skrevet lørdag kl 23:25 Skrevet lørdag kl 23:25 Shoxx skrev (17 minutter siden): Var noen som kalte det for en slags Teenage Soapdrama with aliens? Fikk litt avsmak etter å lese dette. Men skal prøve meg på en episode. Er vel bare kommet et par. Sitter ikke igjen med det inntrykket. Det du sier hadde vel vært en bedre beskrivelse av Cobra Kai. Ferdig med de to episodene som har kommet nå. Jeg liker. 2
b-real Skrevet søndag kl 05:58 Skrevet søndag kl 05:58 Alien Earth var, seig, ekkel..og BRA. Stinkfist på slutten av E02 gjorde ting bare helt perfekt for min del. 1
Sjørøver Skrevet søndag kl 06:24 Skrevet søndag kl 06:24 Murferbot hos Apple var helt Ok. Legger opp til at sesong 2 blir mye bedre. Det er en kort sesong.
Gouldfan Skrevet søndag kl 08:19 Skrevet søndag kl 08:19 (endret) Shoxx skrev (9 timer siden): Var noen som kalte det for en slags Teenage Soapdrama with aliens? Fikk litt avsmak etter å lese dette. Men skal prøve meg på en episode. Er vel bare kommet et par. Om det er de "menneskelige" robotene du tenker på, så dro jeg mer i retning creepy Dr.Frankenstein enn Teenie.... Endret søndag kl 08:19 av Gouldfan
DukeRichelieu Skrevet søndag kl 11:43 Skrevet søndag kl 11:43 b-real skrev (5 timer siden): Alien Earth var, seig, ekkel..og BRA. Stinkfist på slutten av E02 gjorde ting bare helt perfekt for min del. Enig! Hører på mitt gamle favorittband Tool i dag på grunn av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå