Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er Curb Your Enthusiasm? Hva kan det sammenlignes med? Har vurdert det flere ganger, men aldri giddet å begynne å se på det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324
Skrevet (endret)

1000 poster....fancy that ;)

Mimret om Rederiet....trukke det er så mange andre serier hvor rollefiguren heter Uno eller ;)

Endret av Slettet+9817324
Skrevet
Hvordan er Curb Your Enthusiasm? Hva kan det sammenlignes med? Har vurdert det flere ganger, men aldri giddet å begynne å se på det.

Har ikkje sett så mykje, men Larry David er jo ein av skaparane av Seinfeld. Tipper det er mykje meir sært though..

Skrevet

Så også den, og jeg synes også den var sykt bra! Tror nesten jeg må laste ned episode 2, klarer ikke vente til neste torsdag..

• Liker 1
Skrevet (endret)
Så også den, og jeg synes også den var sykt bra! Tror nesten jeg må laste ned episode 2, klarer ikke vente til neste torsdag..

Må man så må man:

*streamlink til Flashforward S01E02*

ser på episode 2 nå :p

Endret av WheelMan
fjernet link til stream
Skrevet
Sons of anarchy har virkelig tatt seg opp, å jeg digget sesong 1!

ep 6 kommer til å bli så sykt bra. Noen som vet når den blir sendt?

14-Oct-2009 02:00 Sons of Anarchy 02x06 Faix Cerebri

Skrevet

Tviler på at Southland dauer med det første. Ble fornyet veldig fort etter sesongavsluttningen, fortere enn hva Heroes og Law And Order: SVU ble. Så ikke noe vitsen å tenke ugler i mosen helt enda.

Grei serie, men skulle uten tvil vært på HBO istede med tanke på at banningen blir sensurert hele tiden. Får deg ikke til å tenke at det er noe virkelighet i det med engang hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...