Filmvenn Skrevet 12. februar 2013 Skrevet 12. februar 2013 (endret) The Following er årets skuffelse, seriøst så mye potensiale som bare blir sløst bort. Når House of Lies gleder meg mer har en serie problemer. Riktignok så scorte serien litt ekstra på Matt Damon. http://www.youtube.com/watch?v=BvY9n12DnxA Mer hysterisk på Entourage, men litt grovere på House of Lies. Endret 12. februar 2013 av Maury 1
N. Tveranger Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Noen som vet om noen western serier som er gode? Så litt på Deadwood, syntes ikke den var så verst, men følte som oftest når det gjelder serier, at starten er best, så ebber det ut..
Filmvenn Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Broke Trails, The Adventures of Brisco County, Jr og Justified (moderne western). Sistnevnte er fakking amazing. Og Firefly. Thanks Britt, i dont know how i missed it. Endret 14. februar 2013 av Maury
Thommesen Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Noen som vet om noen western serier som er gode? Så litt på Deadwood, syntes ikke den var så verst, men følte som oftest når det gjelder serier, at starten er best, så ebber det ut.. The holy trio: Past: Deadwood (den ebber virkelig ikke ut). Present: Justified (kanonfett, bedre for hver episode). Future: Firefly. 4
Heilage Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 The holy trio: Past: Deadwood (den ebber virkelig ikke ut). Present: Justified (kanonfett, bedre for hver episode). Future: Firefly. I must second this.
Filmvenn Skrevet 15. februar 2013 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Hannibal torsdager på NBC, i deathslotten fra 10. april Edit: 4. april. Endret 15. februar 2013 av Maury
Filmvenn Skrevet 15. februar 2013 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Haha, så det på fanpagen til serien her en dag. Uvandt fremdeles å se han med hår på hue, selv om jeg så han i Whatever Works med Larry David før Game of Thrones. Må få sett episoden snart. Mista litt interessen for Suits i det siste egentlig, men tenkte å bruke søndagen min på de nye episodene som har kommet i år så langt. Ser ut som alt går i dass for Whitney Cummings. Whitney overlever nok ikke en sesong, og i går ble talkshowet hennes kansellert. Haha, herlig å se at Community mer og mer har en sjans for å overleve tiltross for at sesongstarten var litt lame. Endret 17. februar 2013 av Maury
Vertical^ Skrevet 15. februar 2013 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Synes Suits er herlig. Serie med god fremdrift og mye som skjer, pluss mange gode skuespillere i mine øyne. Samtidig har du dialogen/manus og humoren som rett og slett er herlig. Og nå er det endelig vinterferie, noe som betyr at jeg har tid til å både ta opp og ta igjen en del serier. Har ikke fått meg med nyeste/siste sesong av Parks and Rec, Justified, Shameless, Homeland, Boardwalk Empire, American Horror Story og heller ikke hatt tid til å se sesong 5 av Breaking Bad. Så satser på at det er nok å glede seg til Endret 15. februar 2013 av Vertical^
Filmvenn Skrevet 15. februar 2013 Skrevet 15. februar 2013 Margo Martindale på The Americans. Savner Mags Bennet. En av de absolutt beste skurkene på tv.
Jefe Skrevet 15. februar 2013 Skrevet 15. februar 2013 "And get yourself a proper dog. Any dog under fifty pounds is a cat, and cats are pointless." Ron Swanson I agree, and so does my dogs. 2
Mladic Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Sons of Anarchy vs. American Horror Story? Hva burde jeg se i løpet av vinterferien? Endret 16. februar 2013 av Eksboks
Filmvenn Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Justified, men av de to så er SoA best. AHS: Asylum (sesong 2) er ganske grei, men sesong 1 er så crappy utenom et par av birollene.
NyttVisningsnavn Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Vår det noen her som hadde en nettside som viser hvilke serier og filmer som utgår fra Netflix i den nærmeste fremtid? Eller er jeg helt ute på viddene nå? Finnes også som app til mobilen. Genialt!
theHerd Skrevet 17. februar 2013 Skrevet 17. februar 2013 Har nettopp sett ferdig alle seks sesongene av Nip/Tuck. Jævlig fet serie som er langvarig, og som fikk meg hektet fra første episode.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2013 Skrevet 17. februar 2013 Bra serie indeed, men jeg hoppet av når de flyttet fra Miami. Ble noen enkeltepisoder her og der, men jeg fikk nok. Bruno Campas og Rhonda Mitra <3
Filmvenn Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Stoppa ved de episodene der jeg og. Ryan Murphy har tendens til å kjøre tinga i grøfta. Utrolig hvor mye bedre American Horror Story ble i sesong 2 når Murphy var opptatt med alt annet og TIm Minear fikk styre skuta for det meste. Rhonda Mitra er en tøff dame. Likte henne godt i diverse roller. Spesielt i The Practice/Boston Legal og som Rachel på Strike Back: Vengance. Første traileren til Hannibal er sluppet. Mads Mikkelsen på tv-skjermen er så fuck yeah. Premiere 4. april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå