Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper ikke. For det første må jeg ha alle sesongene. Og for det andre er det idiotisk at en sesong deles i to. Tror jeg venter til alt kommer på Blu-Ray.

Skrevet
Hehe. Hvilken sesong regnes for å være den beste da? Og hvor mange er det igjen?

Syv, er det ikke?

Alt er bra, men personlig liker jeg best 1, 2 og 5. Siste episode i 6 - del 2 er også fantastisk.

Skrevet
Har ikke sett et sekund av Sopranos, men har planer om det. Har det kommet/skal det komme på Blu-Ray? Så en feit samleboks med alle sesongene på DVD, men vil helst ha blåstråle.

Hvor så du denne boksen?

Skrevet

Samlingsbokser er å finne hos samtlige nettbutikker. :) Amazon.co.uk/com, Play.com, Platekompaniet.no for å nevne noen.

Skrevet

Synes Californiacation er genialt. Sesong 2 lever opp til forventningene så du kan glede deg. Chuck er greit nok, men må innrømme at jeg ser det mest pga hun som spiller Sarah er så deilig :D

Skrevet (endret)

Jeg så også på Chuck pga Yvonne (Sarah), men fant ut at det var for drøyt å følge med av den grunn. Sluttet da midt i andre sessong.

Nå gleder jeg meg fryktelig til Californication sessong 3. Venter bare på en dato.

Heldigvis er jo Entourage i gang igjen, og så har jeg begynt på Hung som er en relativt kul serie.

Ved siden av dette har jeg begynt på sessong 1 av True Blood (digger den) og sessong 2 av What about Brian. Andre som har sett den serien? Veldig synes at den ble kanselert. :(

EDIT: Og selvfølgelig How I Met Your Mother! 21. september! :thumbs:

EDIT2: Og The Big Bang Theory. 21. september der også gitt.

Jeg følger egentlig med på flere serier enn jeg trodde. Kan ikke liste opp alle her.

Endret av MagnusW
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

LOL , helt genialt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...