Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa Dirty Sexy Money idag. Jeg har egentlig aldri klart å følge med på en serie (utenom Smallville og Kyle XY), men DSM er fantastisk. Har jo bare sett premieren, men den var rå!

Skrevet

Uansett hva folk andre folk sier, så er Fawlty Towers tidens beste komiske TV-Serie.

Er det noen her inne som har sett Carnival, (mente det var det den het) og som kan anbefale den eller gi et lite referat fra den?

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Noen som så Eckbo i går lol ?

Skrevet

Begynt å følge med på the unit nå. Ikke i nærheten av det beste jeg har sett, men grei underholdning en torsdag ettermiddag. har sett første sesongen nå, og regner med å gi den noen episoder til før jeg gir meg.

Skrevet
Noen som kan foreslå en serie som ligner på Fringe? Fringe handler om eksperimentell vitenskap og spenning i en flott mix.

Har ikke sett selv, men har hørt Eleventh Hour skal være i samme gate.

Skrevet (endret)

Leste det akkurat selv. Har hørt ryktene en stund nå, men det var ikke artig å få det bekreftet. Pushing Daisies er for tiden en av mine favorittserier og det er ganske så kjipt at den avsluttes med en cliffhanger.

Edit: For Fringe-fyren. Mutant X kan kanskje være noe å sjekket ut. Ikke akkurat verdens beste serie, men den nå underholdende nok. Jekyll og Dark Angel faller også kanskje i smak.

Endret av Otth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...