Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bug-/funksjonsfiksing kun. MediaMonkey vil nå gi ut 3.0.x-versjoner til de er fornøyd med stabiliteten med grunnkoden, deretter kommer 3.x-versjoner som vil tilby nye funksjoner. Det betyr ikke at MediaMonkey ikke vil forbedre eksisterende funksjonalitet.

Skrevet

Nå har jeg endelig fått til dette med web-greier.. om ikke HELT som tenkt, så VELDIG NÆRME! :D

"jeg endelig fått til" = Noen andre har gjort det for meg! :blush:

Last ned og pakk ut i MM \ Script \ Auto -katalogen ..

Dette gjør at du får Last.fm og wikipedia opp i web-vinduet / vinduer.. :)

:w00t:

Skrevet

Morsomt å bli lagt merke til. Du har lagt inn masse arbeid og tid i skinnene du har lagd, og når det blir standard skin i et såpass stort program som MediaMonkey så skulle det bare mangle at du fikk litt ros og oppmerksomhet for det. Fortsett det gode arbeidet! :)

Skrevet (endret)
Datainteressen begrenses dessuten ikke til bare utvikling av MediaMonkey. Morten var nemlig også offisiell betatester for Windows Vista, og er også svært aktiv på Hardware-forumet.

Har DinSide spioner hengende på forumet? :scared:

Endret av hernil
Skrevet (endret)
Datainteressen begrenses dessuten ikke til bare utvikling av MediaMonkey. Morten var nemlig også offisiell betatester for Windows Vista, og er også svært aktiv på Hardware-forumet.

Har DinSide spioner hengende på forumet? :scared:

Velcome to the internets, where men are men, women are men and little girls are FBI-agents ;)

Klart det er spioner overalt.

Endret av Vintermåne
Skrevet
Er vel "...little girls are FBI-agents"? :p

Skulle vel forresten bare mangle at de ikke holdt et øye med Norges største dataforum...

Sant det :p Er ikke lett og huske på alle disse reglene.

Skrevet

Hei folkens!

Jeg kjører MediaMonkey v3x på en PC koplet til en touch-screen i stuen. Det er litt tungvindt å styre vha touch-screen. Er det noen muligheter for å styre Mediamonkey via fjernkontroll, f.eks. Logitech Harmony 885.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...