A14 Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 hei vet noen om ett sted der du han laste ned evox
Xeenon_ Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hei, velkommen til forumet. Dette er ikke lov å snakke om iflg Retningslinjene, så har rapportert den. Kjøping av spill du liker er tingen.
A14 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 Hei, velkommen til forumet. Dette er ikke lov å snakke om iflg Retningslinjene, så har rapportert den. Kjøping av spill du liker er tingen. 7951230[/snapback] ok jeg var ikke klar over at det ikke var lov hva skjer når jeg blir rapportert?? og va mener du med:Kjøping av spill du liker er tingen ??
RRhoads Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 evox er vel et dashboard til xbox, er det ikke? skjekk xboxscene.com
A14 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 er du sikker på att evox ikke er en bios?? jeg tror jeg har hørt ett sted at du måtte ha evox el. lignende vis du setter inn en mod chip stemmer dette?
RRhoads Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) er du sikker på att evox ikke er en bios?? jeg tror jeg har hørt ett sted at du måtte ha evox el. lignende vis du setter inn en mod chip stemmer dette? 7952532[/snapback] http://www.copying-xbox-games.com/evolution-x-tutorial.php Evolution-X (not to be confused with the modified EvoX xbox bios made by the same group), is a replacement menu system designed to run on modded Xboxes. It replaces the original Microsoft GUI (known as the "Dashboard") and allows games and applications to be run from a menu that can be navigated using an Xbox joypad or DVD remote. An Xbox with Evolution-X allows a PC or another Xbox to access the hard drive via FTP when connected by a network cable. Evolution-X was one of the first dashboards to incorporate in-game reset, activated by pushing down four buttons simultaneously on the joypad (Back, Start or Black, Left trigger, and Right trigger), which is now a feature available in every dashboard today. It is also highly customizable, allowing the user to set their own menu structure by modifying the Evox.ini configuration file and use custom skins which change the visual style of the dashboard and choose what system information it should display. Endret 15. februar 2007 av RRhoads
Panter Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Ang hvor og hvordan man laster ned program til Xboxen så står det i Faqen i signaturen min. Om det er lov å diskutere programvare til Xobx her i forumet er avklart for lenge siden, og det er tillatt, derfor jeg har det i Faqen. Endret 16. februar 2007 av Panter
A14 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 (endret) hva er det jeg har jort som ikke er lov? Og hva er en IRC kanal? Endret 16. februar 2007 av A14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå