Gå til innhold

De største tabbene på PS3, Wii og Xbox 360?


Jon_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, men om alle xbox 360 modellene hadde minimum 20 gb hdd så kunne utviklerene har benyttet denne til caching og mere. Men siden core versjonen ikke har hdd kan ikke utviklerene bruke dette i like stor grad. Derfor hadde det vært en fordel om begge versjonene hadde hdd.

7962867[/snapback]

 

Men nesten iNGEN bruker harddisk til caching uansett! De lærte det med Xbox 1 og de spurte utviklerne om det. Det er uvesentlig.

 

Og de utviklere som vil gjøre det kan fremdeles gjøre det for de som har premium. Da vil kanskje ladetidene bli litt tregere for de som har core på de få spillene. Big deal.

Lenke til kommentar
1000 kr mer for en ussel 20 gb 2,5" HDD? en 40 gb disk koster 381 i følge pris guiden, og da er det bare å tenke seg hva en 20 GB disk koster kjøpt i store kvantum. Blir overrasket om det er mer en 10-15 $.

7962893[/snapback]

 

Den koster vel ca 700kr løst. Uansett, harddisk eller ikke er et ubetydelig "problem".

Viktigere for meg, og mange andre vil jeg tro, at man har et billig alternativ.

Lenke til kommentar
1000 kr mer for en ussel 20 gb 2,5" HDD? en 40 gb disk koster 381 i følge pris guiden, og da er det bare å tenke seg hva en 20 GB disk koster kjøpt i store kvantum. Blir overrasket om det er mer en 10-15 $.

7962893[/snapback]

Så har vi jo logistikken, produksjonen og testing rundt det hele også.

Lenke til kommentar
1000 kr mer for en ussel 20 gb 2,5" HDD? en 40 gb disk koster 381 i følge pris guiden, og da er det bare å tenke seg hva en 20 GB disk koster kjøpt i store kvantum. Blir overrasket om det er mer en 10-15 $.

7962893[/snapback]

 

Den koster vel ca 700kr løst. Uansett, harddisk eller ikke er et ubetydelig "problem".

Viktigere for meg, og mange andre vil jeg tro, at man har et billig alternativ.

7962915[/snapback]

 

Hehe, eneste grunnen til at den 20 GB disken koster 700 kr er fordi MS vil tjene masse penger på den ;) Sjekk fakta før du svarer.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
1000 kr mer for en ussel 20 gb 2,5" HDD? en 40 gb disk koster 381 i følge pris guiden, og da er det bare å tenke seg hva en 20 GB disk koster kjøpt i store kvantum. Blir overrasket om det er mer en 10-15 $.

7962893[/snapback]

Så har vi jo logistikken, produksjonen og testing rundt det hele også.

7962928[/snapback]

 

Ja for dette gjelder ikke vanlig harddisker. :!: :!: :!: :!:

Lenke til kommentar
En ting jeg synes hadde vært "fancy" på xbox 360, som PS3 har, er måten å putte inn dvd'n på... Samme med Wii... på Xbox'n må du jo åpne cd-rommet for så å legge i dvd'n, mens på de to andre er det bare å skyve dem inn :(

7962887[/snapback]

 

 

hehe.

 

Men er enig med deg.

Lenke til kommentar
1000 kr mer for en ussel 20 gb 2,5" HDD? en 40 gb disk koster 381 i følge pris guiden, og da er det bare å tenke seg hva en 20 GB disk koster kjøpt i store kvantum. Blir overrasket om det er mer en 10-15 $.

7962893[/snapback]

 

Den koster vel ca 700kr løst. Uansett, harddisk eller ikke er et ubetydelig "problem".

Viktigere for meg, og mange andre vil jeg tro, at man har et billig alternativ.

7962915[/snapback]

 

Hehe, eneste grunnen til at den 20 GB disken koster 700 kr er fordi MS vil tjene masse penger på den ;) Sjekk fakta før du svarer.

7962936[/snapback]

 

Hva for noe fakta ? Faktum er at jeg kan kjøpe en 360 uten harddisk. Det er positivt for meg som forbruker. Med PS3 så kan jeg ikke det.

Lenke til kommentar
1000 kr mer for en ussel 20 gb 2,5" HDD? en 40 gb disk koster 381 i følge pris guiden, og da er det bare å tenke seg hva en 20 GB disk koster kjøpt i store kvantum. Blir overrasket om det er mer en 10-15 $.

7962893[/snapback]

Så har vi jo logistikken, produksjonen og testing rundt det hele også.

7962928[/snapback]

 

Ja for dette gjelder ikke vanlig harddisker. :!: :!: :!: :!:

7962942[/snapback]

For selve harddisken ja. Jeg tenker på etter harddiskene kommer inn til MS.

Lenke til kommentar
Jeg refererer til fakta mr. bjørn. Hvordan du enn vrir på på det så har nintendo en barnlig tone over seg pluss at majoriteten av spill er myntet på barn. Jeg vet du kanskje er redd for å bli oppfattet som et barn siden du spiller wii, men du trenger ikke bekymre deg, det er bare sundt å være barnslig. Men som sagt, maskinen henvender seg til det yngre folk og det er det ikkenoe å si på.

7962568[/snapback]

 

Du har for lite besøk og det drikkes for lite øl ;)

 

ika

Lenke til kommentar
Jeg refererer til fakta mr. bjørn. Hvordan du enn vrir på på det så har nintendo en barnlig tone over seg pluss at majoriteten av spill er myntet på barn. Jeg vet du kanskje er redd for å bli oppfattet som et barn siden du spiller wii, men du trenger ikke bekymre deg, det er bare sundt å være barnslig. Men som sagt, maskinen henvender seg til det yngre folk og det er det ikkenoe å si på.

7962568[/snapback]

 

Nei du tror du refererer til fakta men du refererer til en bøtte hesteskit. Nintendo, og spesielt Wii, er designet og laget for alle. Derfor har den enkle og simple menyer, og noen spill som alle kan spille. Er bare det at om så Wii hadde kommet med 200 God og War lignende spill og 1 Mario spill hadde enkelte, slik som deg, fremdeles referert til det ene "barnslige" Mario spillet og ikke bryd seg om de andre.

 

Er vel en grunn til at alle "party" spillene til PS2 har en "barnslig" preg over seg ;)

7962728[/snapback]

 

Selvfølgelig er den designet for alle, men spesielt rettet mot unge (som nintendo alltid har gjort). Hvis du ikke ser tegn til det på spilla som kommer, konsollen i seg selv og alle lyder, musikk osv så er du blind.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er den designet for alle, men spesielt rettet mot unge (som nintendo alltid har gjort). Hvis du ikke ser tegn til det på spilla som kommer, konsollen i seg selv og alle lyder, musikk osv så er du blind.

7963756[/snapback]

 

Jeg er lettere nærsynt men langt fra blind. Tror du heller må slutte å være så sneversynt og heller se at designet er der for å appelere til mengden, samt er simplifisert for at alle skal lett kunne bruke det.

 

Og det er ikke bare barnespill som kommer til Wii, mange "voksen" spill som kommer, om du kan klassifisere det som det. Men selvfølgelig, kommer der 1 barnespill til Wii så er det med en gang enstydig at Wii er barnekonsoll.

 

Er X360 barnekonsoll da fordi den har Viva Pinata??

 

Slutt å være snæversynt og få augloran opp i litt bredere perspektiv lille venn, tror du har godt av det.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er den designet for alle, men spesielt rettet mot unge (som nintendo alltid har gjort). Hvis du ikke ser tegn til det på spilla som kommer, konsollen i seg selv og alle lyder, musikk osv så er du blind.

7963756[/snapback]

 

Jeg er lettere nærsynt men langt fra blind. Tror du heller må slutte å være så sneversynt og heller se at designet er der for å appelere til mengden, samt er simplifisert for at alle skal lett kunne bruke det.

 

Og det er ikke bare barnespill som kommer til Wii, mange "voksen" spill som kommer, om du kan klassifisere det som det. Men selvfølgelig, kommer der 1 barnespill til Wii så er det med en gang enstydig at Wii er barnekonsoll.

 

Er X360 barnekonsoll da fordi den har Viva Pinata??

 

Slutt å være snæversynt og få augloran opp i litt bredere perspektiv lille venn, tror du har godt av det.

7963796[/snapback]

 

Er ikke sneversynt jeg. Har hatt alle konsoller jeg utenom ps3. Det er du som er sneversynt som bare anbefaler wii panisk hele tiden.

 

Ja wii en rettet mot unge. Bare se på spilla kjære deg! Kommer kanskje 1 voksenspill blandt 5 barnespill. Tell selv i butikken du. Ja regner zelda og mario som spill for yngre da man ikke engang kan drepe noen i zelda.

Lenke til kommentar
Er ikke sneversynt jeg. Har hatt alle konsoller jeg utenom ps3. Det er du som er sneversynt som bare anbefaler wii panisk hele tiden.

 

Ja wii en rettet mot unge. Bare se på spilla kjære deg! Kommer kanskje 1 voksenspill blandt 5 barnespill. Tell selv i butikken du. Ja regner zelda og mario som spill for yngre da man ikke engang kan drepe noen i zelda.

7963827[/snapback]

 

:rofl:

 

Ah takk for den gode latteren der Xdmi, trengte det virkelig. Om du har alle konsollene som du sier (utenom PS3) så skulle du vel være litt mer åpent i snakket ditt fremfor å nedradere en konsoll på den måten, ubegrunnet og vel og merke.

 

Du må nå bare ha din mening, men det er ikke fakta det du sier, men svada. Men det er greit, lev i din tro skal ikke nekte deg.

 

Og btw, har ikke noen av de andre next gen konsollene ennå så jeg utaler meg vel og merke heller ikke om dem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...