Gå til innhold

Forandre multipiler på låst thoroughbred

TomE

Anbefalte innlegg

Jeg har et par spørsmål! Lurer på om det er mulig å forandre multipileren på en athlon xp thoroughbred med Asus A7N8X Deluxe, slik som det går an på kt400 hovedkort? Noen som hvet dette? Lurer på å bestille meg Asus A7N8X Deluxe fra komplett. Er dette et bra kjøp? Eller er det noen som hvet om andre og bedre alternativ?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-12-04 18:29 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: tome på 2002-12-04 21:35 ]

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-04 16:40, skrev TomE:

Jeg har et par spørsmål! Lurer på om det er mulig å forandre multipileren på en athlon xp thoroughbred med Asus A7N8X Deluxe, slik som det går an på kt400 hovedkort? Noen som hvet dette? Lurer på å bestille meg Asus A7N8X Deluxe fra komplett. Er dette et bra kjøp? Eller er det noen som hvet om andre og bedre alternativ?

Stort sett alle hovedkort støtter å forandre multipiler på CPU hvis CPUen ikke er låst.

A7N8X er vel det raskeste nForce2-kortet så vidt jeg vet.

Stort sett alle hovedkort støtter å forandre multipiler på CPU hvis CPUen ikke er låst.

A7N8X er vel det raskeste nForce2-kortet så vidt jeg vet.

Ja alle hovedkort støtter å forandre multipiler på cpu med ulåst cpu. Men jeg mener å ha lest at på Abit KD7(eller noe sånt) skal det gå an å forandre multipileren på Thoroughbred uten å låse opp cpuen. Stemmer dette? Og er det mulig å gjøre det samme med ASUS A7N8X?

Quote:

Den 2002-12-04 17:13, skrev TomE:

Men jeg mener å ha lest at på Abit KD7(eller noe sånt) skal det gå an å forandre multipileren på Thoroughbred uten å låse opp cpuen. Stemmer dette?

Stemmer det. Det er noen flere KT400 som også støtter dette. Er ikke helt sikker på hvilke, men mener å huske at Epox har denne funksjonen og muligens MSI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...