Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hvordan var spørsmålene? Jeg er ganske sikker på at jeg kan nok til å ha vunnet :)

9038944[/snapback]

Hvilket album har solgt mest. Hvilken låt er mest kjent fra Black Album. Hvilket medlem droppet ut da og da. Hva var faren til Ulrich tidligere. Osv. ^^

EDIT: Det gikk på tid dog.

:tease:

Endret av Jarek
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det forresten noen som vet når den siste t-banen går i Oslo .. ?

Skal til Røa etter konserten, men har ekstremt lite greie på disse tidene.

Noen Oslo mennesker som tilfeldigvis vet?

Skrevet

Jeg har ikke gledet meg til noe så mye siden julaften da jeg var 10år. Seriøst...

Finnes det en mIRQ kanal elns hvor vi kan sitte å prate om metallica i hele nattt :p ?

Skrevet

Foreslår at dere legger dere uansett, jeg. Det er ikke noe særlig å tasse rundt i Oslo i timesvis uten søvn først. Husk, dere skal stå og gå MAAAANGE timer.

Skrevet
Hvordan var spørsmålene? Jeg er ganske sikker på at jeg kan nok til å ha vunnet :)

9038944[/snapback]

Hvilket album har solgt mest. Hvilken låt er mest kjent fra Black Album. Hvilket medlem droppet ut da og da. Hva var faren til Ulrich tidligere. Osv. ^^

EDIT: Det gikk på tid dog.

:tease:

9038972[/snapback]

Så enkle spørsmål da! :) Nå er det vel ikke så enkelt for det normale intereserte mennesket.. Hehe.. Hvor fort klarte du x' antall spm på? :p Gratulerer forresten^^

Jeg kommer faen ikke til å få sove i natt :)

9039090[/snapback]

Uff, ikke jeg heller.. Får aldri sove rett før noe stort:)

Ser ut som jeg klarte å loote til meg en billett i siste liten.

9039186[/snapback]

:thumbup:

Skrevet (endret)

Noen som vet om det er flere regnponchoer igjen på Clas Ohlson i Oslo? Det var tomt i Porsgrunn :p

Endret av Strat90
Skrevet
Noen som vet om det er flere regnponchoer igjen på Clas Ohlson i Oslo? Det var tomt i Porsgrunn :p

9039981[/snapback]

Egon har gratis ponchoer liggende framme

Skrevet (endret)

Fy faen, SOM JEG GLEDER MEG! :D :D

Håper virkelig at jeg får en nogenlunde god plass om jeg kommer dit i 16-tiden..

Men man kan jo løpe litt når portene har åpnet, og komme seg frem noen "rader" når det hele har begynt :innocent::p

Endret av Haakon*
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...