Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er vel i den andre nå, men jeg skal overleve keane i noen minutter for å høre Tallica (heller Keane enn Him for å si det sånn :devil: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis det er noen som gidder å starte en kronerulling så skal jeg fly over og banke driten ut av mannen som er i mellom Keane og Tallica, fy faen for en tulling...

Edit: Hvis alle leker med litt telepati så kan vel forhåpentligvis Hammett slå han over hue med mummi gitaren sin...

Endret av Manx
Skrevet

Du ser ikke på London-streamen vel?

Hvem er denne tufsen som snakker nå da? For et hår. Av scenen! Og nei, jeg vil ikke se film! Vil ha METALLICA!

Skrevet

Oppkast og døds-Lydene der var fra en animasjonsfilm som ble vist på skjermen. Så den før idag på TV. Det er om ei dame som ser på TV, så kommer ei flue i veien, hun sprayer den med giftig spray så den ramler i dass, så hiver dassen noe kjemikalier oppi seg også drikker bikkja vannet og dør, så blir han oppspist av en flokk fluer. Det går i en loop sånn 10 ganger, så er det plutselig tomt for insektspray og blomster vokser og alt blir bra.

Skrevet (endret)

James så bare merkelig ut med langt fippskjegg. Men han høres jo klin lik ut som han gjorde på Black ALbum-turneen i 1991, så det er jo bra.

Endret av Bitex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...