Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Den Store "Kvinnelige Kjønnsorgan" Tråden


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har vært sammen med en jente i over 8 måneder nå, vi har hatt sex i 7 av de.

Hun har veldig mange ganger sugd meg, og nå har jeg lyst til og gjøre det samme på hun, men hvordan i helvette skal jeg gjøre det?

 

Hvordan slikke kvinner? :blush:

Det er jo totalt kaos, finnes det en guide med bilder og beskrivninger eller noe?

 

Hilsen meg :love:

Lenke til kommentar
Blir man mindre trang jo flere ganger man har sex?

8677504[/snapback]

 

Jeg kan ikke svare på det helt sikkert, men de 10 første gangene jeg hadde sex med dama mi, så ropte hun hvor vondt det gjorde, etterhvert gikk disse skrikene over til noe helt annet, og jeg selv kan kjenne at hun er mye mer åpen nå, enn hu var for en stund siden.

Så er ganske så sikker på det.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke svare på det helt sikkert, men de 10 første gangene jeg hadde sex med dama mi, så ropte hun hvor vondt det gjorde, etterhvert gikk disse skrikene over til noe helt annet, og jeg selv kan kjenne at hun er mye mer åpen nå, enn hu var for en stund siden.

Så er ganske så sikker på det.

8677531[/snapback]

 

Okei, takker :)

Lenke til kommentar
Hvordan slikke kvinner?  :blush:

8677415[/snapback]

Ser at det allerede har kommet mange gode guider og tips, men jeg kan anbefale bokstavleken - d.v.s. at du slikker alfabetet, først de små bokstavene og så de store. Eller omvendt. Det hjelper også om hun har en pute eller to under rumpa, da du slipper å ligge så ubekvemt med hodet. Begynn gjerne med å slikke innsiden av lårene hennes og ert henne litt med å ikke slikke der det er best for henne. Ofte hisser det henne opp veldig og hun ber snart at du kommer til saken! :) Ellers er min erfaring at en bred tunge som trykker og stryker har bedre effekt enn en spiss tunge som flagrer over. Men variasjon er selvsagt bra. Mange jenter liker også å bli tungeknullet i vagina innimellom. Husk å lytte på henne og hør hva hun liker, hun stønner gjerne litt mer når det er ekstra deilig. Jenter er også veldig forskjellige når det gjelder følsomhet, og da særlig på klitoris. Vær forsiktig og føl deg frem litt hva hun liker, evt. ikke liker.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...