Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Den Store "Kvinnelige Kjønnsorgan" Tråden


Snublefot

Anbefalte innlegg

Siden vi hadde en egen tråd for peniser er jo det en selvfølge vi måtte ha en tråd for dette mystiske og vakre kvinnlige kjønnsorganet. Her kan både gutter og jenter stille spørsmål og få svar og tips på det dere lurer på. Så, fyr løs..... ;)

 

Vist noen kommer på et bedre navn til tråden så er det bare å sende en PM!

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff. Har noen ganger følt jeg skulle ha hatt kart og kompass for å finne den berømte klitoris. Noen ganger går det, men noen ganger er jeg rett og slett ikke sikker. Noen tips?

7917887[/snapback]

 

Spør damen din om hun kan vise deg. Det er vel egentlig det letteste. Hun vet nok garantert hvor den er og vil sette stor pris på om du blir litt flinkere til å finne den. ;)

Lenke til kommentar
Huff. Har noen ganger følt jeg skulle ha hatt kart og kompass for å finne den berømte klitoris. Noen ganger går det, men noen ganger er jeg rett og slett ikke sikker. Noen tips?

7917887[/snapback]

 

Spør damen din om hun kan vise deg. Det er vel egentlig det letteste. Hun vet nok garantert hvor den er og vil sette stor pris på om du blir litt flinkere til å finne den. ;)

7917889[/snapback]

 

Har ikke dame å spørre akkurat for tiden, men snart :love: .

 

Vi får håpe de setter pris på at vi finner den ja ;) . Jepp, garantert enklest å spørre, men har hatt en følelse av at det "forventes" at vi skal finne den uansett. Vet ikke om dette stemmer, men?

Lenke til kommentar
Joda.. Men det spørs jo litt på hvor gammel man er og hvor erfaren man er og slikt. Men tror de fleste jenter ville hellet hatt en helt enkelt spørsmål, enn masse fikling og tulling.  Hun vil fort merke det også, vist du ikke har peiling. Da er det beste å bare spørre...

7917905[/snapback]

 

Enkelt og enkelt fru Blom, men det er sant som du sier.

Lenke til kommentar
"Unnskyld, men jeg har ingen anelse hvor den lille knappen din er. Du har ikke veikart eller noe?" er langt ifra et enkelt spørsmål. ^^

7917914[/snapback]

 

Det er sant. Men, om det gagner begge parter er det vel bare å hive seg ut i det? (Ikke det at jeg har erfaringer med nevnte spørsmål). Det verste svare en kan få er vel: "Jeg vet ikke."

Endret av Ladern
Lenke til kommentar
Manner du deg opp til å spørre en gang. Så slipper du å lure på det resten av livet. Og damen er mye mer fornøyd. Svelg stoltheten litt og bli en bedre partner...  ;)

7917926[/snapback]

 

Stolthet? Problemet er ikke å spørre, det er jo greit. Problemet er en evt reaksjon hos partneren. Men, igjen, så er sikkert ikke dette noe problem om du og din partner er close og er sikre på seg selv og den andre.

 

Jeg er mann. Jeg spør! :p.

Lenke til kommentar

Jenter er heldige de.. De kommer oftere , hardere og kan ofte fortsette etterpå.. Hadde en jente fått en kuk for en dag og funnet seg noen å ha sex med så tror jeg nok at hun hadde synes synd på oss gutter..

 

Forskere sier jo at det føles like godt å pisse hvis man har holdt an en stund som å komme. Det er absolutt noe i det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...