Gå til innhold

Lord of the Rings Online beta


Anbefalte innlegg

Faen da. Jeg meldte meg på USA-beta først. Fikk ikke vite det før de sendte mail tilbake og sa jeg ikke kunne være med den betaen og måtte regge meg på nytt i european-b.

 

Har ikke fått noe svar enda:(

8378178[/snapback]

 

 

Betaen er over nu.

 

men du kan kjøpe deg pre-order pass så kan du begynne å spille til den 24 hvertfall uten lvl cap til og med ;) koster ikke mye, men du må laste ned en god del da^^ det du trenger er nevnt tidligere i posten:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fortsatt ingen som vet hva den månedlige prisen blir på dette?

8380866[/snapback]

 

Nøyaktig det samme som WoW er nå :)

8380916[/snapback]

 

Yepp, pluss at man kan melde seg på founder greia og betale £ 99.99 for livstid, det er jo kjempe bra hvis man skulle se at man har lyst til å spille dette over lengre tid^^

Lenke til kommentar

Nå har jeg spillt noen timer i dag, og har fått fram en lvl 9 elf hunter :)

må si jeg er fornøyd med spillet generelt, chat'en syns jeg er litt rotete når alt kommer i ett og samme vindu, men mulig det går ann å stille på..

 

anyways, nå har jeg problemer på en quest: Suspecious Encampment, der jeg skal finne Avorthal... han må ha gjemt seg utrolig godt? eller?

Lenke til kommentar
Nå har jeg spillt noen timer i dag, og har fått fram en lvl 9 elf hunter :)

må si jeg er fornøyd med spillet generelt, chat'en syns jeg er litt rotete når alt kommer i ett og samme vindu, men mulig det går ann å stille på..

 

anyways, nå har jeg problemer på en quest: Suspecious Encampment, der jeg skal finne Avorthal... han må ha gjemt seg utrolig godt? eller?

8383361[/snapback]

 

Han gjemmer seg i en busk faktisk du må komme deg inn i leiren først da omtrent i midten står han intil en veg i mellom 2 busker, du ser en ring i flammer over busken så da bare går du inn dit, anbefaler at du ikke prøver den solo, han dør fort greit å ha med seg en til.

Lenke til kommentar
Nå har jeg spillt noen timer i dag, og har fått fram en lvl 9 elf hunter :)

må si jeg er fornøyd med spillet generelt, chat'en syns jeg er litt rotete når alt kommer i ett og samme vindu, men mulig det går ann å stille på..

 

anyways, nå har jeg problemer på en quest: Suspecious Encampment, der jeg skal finne Avorthal... han må ha gjemt seg utrolig godt? eller?

8383361[/snapback]

 

Han gjemmer seg i en busk faktisk du må komme deg inn i leiren først da omtrent i midten står han intil en veg i mellom 2 busker, du ser en ring i flammer over busken så da bare går du inn dit, anbefaler at du ikke prøver den solo, han dør fort greit å ha med seg en til.

8383386[/snapback]

 

 

hehe, ja da har jeg nok funnet han :) nei virker litt stri å ta solo hehe

takk for kjapt svar!

Lenke til kommentar

Laurelin her :)

 

Ikke det at jeg er noen "role-player"..

Passer nok definitivt ikke inn på en "RP-server", i og med at jeg rett og slett ikke klarer å sette meg skikkelig inn i charactern min, og skrive "in-character"..

 

Jeg gjør så godt jeg kan da :)

Men jeg syntes det er utrolig vanskelig, er ikke en kreativ person..

Og når jeg da skal finne på noe å si, eller finne på hvordan charactern min skal "oppføre" seg, så står det ganske stille..

 

Da kan vell de fleste lure på hvorfor i allverden jeg velger en "RP-server"..

Nei, hovedgrunnen var at "The Sanctuary", altså kingshipet mitt (guild) valgte nettopp Laurelin som server.. Etter et klart flertall ville det, dog er vi ikke noe "RP-kingship"..

 

Da måtte jeg jo respektere det valget :)

Utrolig morsomt på en RP-server da.. Morsomt når folk setter seg sånn inn i charactern..

Problemet er jo mitt store problem med å mestre "RP-delen" selv..

 

Heldigvis snakker vi jo helt vanlig i kingship chatten, og i grupper innen for kingshipet..

Dermed må jeg ikke drite meg ut så alt for ofte :p

 

Håper bare jeg ikke blir kastet ut av serveren eller noe, pågrunn av problemer med å sette meg inn i charactern :dontgetit:

Lenke til kommentar
Laurelin her :)

 

Ikke det at jeg er noen "role-player"..

Passer nok definitivt ikke inn på en "RP-server", i og med at jeg rett og slett ikke klarer å sette meg skikkelig inn i charactern min, og skrive "in-character"..

 

Jeg gjør så godt jeg kan da :)

Men jeg syntes det er utrolig vanskelig, er ikke en kreativ person..

Og når jeg da skal finne på noe å si, eller finne på hvordan charactern min skal "oppføre" seg, så står det ganske stille..

 

Da kan vell de fleste lure på hvorfor i allverden jeg velger en "RP-server"..

Nei, hovedgrunnen var at "The Sanctuary", altså kingshipet mitt (guild) valgte nettopp Laurelin som server.. Etter et klart flertall ville det, dog er vi ikke noe "RP-kingship"..

 

Da måtte jeg jo respektere det valget :)

Utrolig morsomt på en RP-server da.. Morsomt når folk setter seg sånn inn i charactern..

Problemet er jo mitt store problem med å mestre "RP-delen" selv..

 

Heldigvis snakker vi jo helt vanlig i kingship chatten, og i grupper innen for kingshipet..

Dermed må jeg ikke drite meg ut så alt for ofte :p

 

Håper bare jeg ikke blir kastet ut av serveren eller noe, pågrunn av problemer med å sette meg inn i charactern  :dontgetit:

8383982[/snapback]

 

Hva er greia med dissa RP-serverne? jeg har nok ikke fått med meg hva det er jeg..

Lenke til kommentar
Nå har jeg spillt noen timer i dag, og har fått fram en lvl 9 elf hunter :)

må si jeg er fornøyd med spillet generelt, chat'en syns jeg er litt rotete når alt kommer i ett og samme vindu, men mulig det går ann å stille på..

 

anyways, nå har jeg problemer på en quest: Suspecious Encampment, der jeg skal finne Avorthal... han må ha gjemt seg utrolig godt? eller?

8383361[/snapback]

 

Ja, må si meg helt enig i at chatten.. Hmm, vet ikke helt.. Føles bare rotete..

Den ser jo helt grei ut, men av en eller annen grunn sliter jeg med å klare å følge med, og få med meg alt som skjer i den..

 

Jeg har nå to chat frames, har kun kingship i den ene (der alt det viktige og morsomme foregår) og alt pisset som forgår i OOC-chatten i den andre..

Det hjalp jo veldig mye da.. Men jeg vet ikke helt hva det er, men det er noe som bare gjør det rett og slett vanskelig for meg å få med meg det som skjer i chatten..

 

Nå har jeg også gjort chat framene 10% større, og økt fonten på de "viktigste" tekstene :p

Lenke til kommentar
for min del kune jeg tenkt meg forskjellige farger på chaten,

 

f.eks 1 for trade, 1 for "pm", ...

 

hvis noen har spillt Lineage 2, så vet de hva jeg mener... det fungerer :)

8384069[/snapback]

 

Du kan endre på farger..

Under "options", også en eller annen tab som heter "chat"

Lenke til kommentar
Hva er greia med dissa RP-serverne? jeg har nok ikke fått med meg hva det er jeg..

8384018[/snapback]

 

Formålet med en RP server er at den skal brukes til RP, altså at spillerne har mulighet for å sette seg inn i sin character og spille dens rolle i Middle Earth. Det er noen ekstra regler på disse serverne, spesielt når det kommer til navn (de skal helst være troverdige middle earth navn) på characters og chat. Iallefall skal /say holdes helt "In Character", og f.eks det å snakke om den nye mobiltelefonen din midt i Bree-Town vil nok relativt raskt lede til at noen tipser en GM om deg. Bortsett fra det er det stort sett som en vanlig server.

 

Finner ikke en link nå, men tror Turbine har en beskjed i launcheren disse dager på topp av nyhetslisten som beskriver det ganske greit. Om man ikke har planer om å rollespille bør man iallefall lese disse og respektere de, spesielt om det skulle vise seg at Turbine har et aktivt team av GM'er. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...