Gå til innhold

Finnes det en version av det laberynt spillet som:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crazy cube er et logikkbasert spill hvor du skal koble sammen fargekodede ruter, uten å krysse linjer. er det eneste spillet jeg kan komme på i farten som ligner på et labyrintspill. best av alt, det har ingen overraskelser som kommer til å gi deg en puls på 300.

7918651[/snapback]

Nå mente jo han det spillet han linket till uten det skremme-greiene da men.

Lenke til kommentar

SATAN så jeg skvatt! :ohmy: slemme deg som får meg til å gå inn på no sånt ^^

 

EDIT: skulle prøve med den høyreklikkgreia, og trur du ikke jeg bomma? nå har jeg også ondt i bakhodet pga deg :p (vippa baklengs på datastolen min ><) like skummelt vær gang ffs...

Endret av fredblic
Lenke til kommentar

gikk på en sånn en en gang... stod at det var laget som en bilreklame men at en skygge foran bilen gjorde at den aldri ble publisert... satt å nistirra på bilen, sant, så etter den jævla skyggen, var litt rolig musikk og sånn... og plutselig kommer det helvetes trynet fram på skjermen og skriker meg dau... jeg kasta meg bakover med kontorstol og alt. Det endte meg en puls som kunne fått enhver AG3 til å bli misunnerlig, en knust vase og et pent lite blodig hakk i hodet til den stakkarslige undertegnede som ble sittene der å bælje... Har ikke tilgitt fadern for det enda... Kommer nok aldri til å gjøre det heller :p

Lenke til kommentar
gikk på en sånn en en gang... stod at det var laget som en bilreklame men at en skygge foran bilen gjorde at den aldri ble publisert... satt å nistirra på bilen, sant, så etter den jævla skyggen, var litt rolig musikk og sånn... og plutselig kommer det helvetes trynet fram på skjermen og skriker meg dau... jeg kasta meg bakover med kontorstol og alt. Det endte meg en puls som kunne fått enhver AG3 til å bli misunnerlig, en knust vase og et pent lite blodig hakk i hodet til den stakkarslige undertegnede som ble sittene der å bælje... Har ikke tilgitt fadern for det enda... Kommer nok aldri til å gjøre det heller :p

7931329[/snapback]

Haha, gikk på den jeg også. Mamma og en kompis som lurte meg. :mad:

Der var det en isbjørn som poppet frem da, men den kom med et skrik!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...