joxan Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hallo Lurer på å starte en ny char...denne gangen en horde....har en lvl 70 night elf hunter og en lvl 60 night elf roge, liker begge ganske godt, men er lei av alliance...føler at alle er useriøse og sant...så da lurer jeg på om dere har noen forslag til hva jeg kan være. Helst kom med info og gode elelr negative sider om classen/racen Takk for hjelpen
Pug Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 (endret) Om du har en level 70 nelf hunter og en 60 nelf rogue skulle da man tro at du hadde nok kunnskap om spillet til å klare å velge en ny klasse/rase du vil spille på egen hånd? Edit: Eller er du bare laaat? ;< Endret 10. februar 2007 av Pug
Tmz Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Mage synes jeg er morsomt ihvertfall, hvis du ikke vil være mage ville jeg valgt en warlock.
ka1ser Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Druid! Eller Blood Elf Paladin, om du er litt seriøs, og levler raskt, så har du store sjangser til å få deg et godt guild.
joxan Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 jeg snuser litt på mage/warlock atm...men er usikker
Veta Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg foretrekker warlock fremfor mage tror jeg, men det kommer an på hva du liker tenker jeg. Hvis du bare er ute etter damage, så ville jeg valgt mage.
Lightningwolf Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg hadde ikke starta en warlock nå... Etter de ble buffa har det blitt så mange noob warlocka at du ser 5-10 warlocks i minuttet
John Keats Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hadde starta mage om du vil ha en caster. De er litt værre å spille en f.eks warlock, men du får veldig mye igjen. Lær deg engineering og du vil få potensiale til å kunne drepe de fleste klasser i pvp, gjerne flere om gangen. Snakker av erfaring da jeg har en 60 undead mage og en 55 human mage
joxan Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 sett lit rundt på wow-europe.com ... men er ganske så usikker....mage/warlock frister , men melee class er jo også nice
mad_arab Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg hadde ikke starta en warlock nå... Etter de ble buffa har det blitt så mange noob warlocka at du ser 5-10 warlocks i minuttet 7913992[/snapback] Det kan forandre seg fort, så det ville jeg overhodet ikke tatt med i beregningen. Velg akkurat det du har lyst på. Jeg synes det er mer action med mage enn med warlock, spesielt i PvE...
StorPeder Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Warlocks er flavor of the month (year), så jeg ville nok valgt mage! Det er skikkelig morro. Hvis du er undead kan du faktisk kontrollere alle kamper selv!
joxan Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 jeg har en lvl 36 gnome mage, veldig artig class...det skal jeg være enig i, men ...siden det er år og dager siden jeg har spilt på den så må jeg bare spørre....er ikke mage lit ensformig ? med tanke på at de lærer nesten de samme spellsa annenhver lvl ? warlock er en av de classa jeg ikke har prøvd heller så det står nesten mellom en undead warlock og en undead rogue
storken Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Druid! Hvorfor spør du kanskje? Feral spec: Meele basert talent tree, får god DPS i cat form og sinnsykt mye armor i bear form. Lager kjøttkake av mager fordi man er immun mot poly i forms og du kan breake poly og frost nova og alt av movement impairing effects bare ved å shifte. Resto: healer bra, nuff said. Balance: 50% mage ikledd "plate" hvis du er i moonkin form, har sett moonkins critte 2800 på 60 ^^ Har en utrolig "hullfiller" kapasitet i instancer, kan offheale, kan DPS'e, kan tanke... innervate <3
Tmz Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 (endret) jeg har en lvl 36 gnome mage, veldig artig class...det skal jeg være enig i, men ...siden det er år og dager siden jeg har spilt på den så må jeg bare spørre....er ikke mage lit ensformig ? med tanke på at de lærer nesten de samme spellsa annenhver lvl ? warlock er en av de classa jeg ikke har prøvd heller så det står nesten mellom en undead warlock og en undead rogue 7914339[/snapback] Du mener at man får høyere ranks av de forksjellige spellsene? Slik er det ihvertfall for alle classer, jeg har aldri gått lei av mage, pga den gode crowd kontrollen. Som mage har du sjansen til å vinne i f.eks en 3vs1 situasjon, hvis du veit hva du holder på med. Med min mage vinner jeg mesteparten mot alle classes. I høyere lvl får du masse nye abilties, så tviler på at du vil gå lei. Endret 10. februar 2007 av Tmz
John Keats Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 (endret) jeg har en lvl 36 gnome mage, veldig artig class...det skal jeg være enig i, men ...siden det er år og dager siden jeg har spilt på den så må jeg bare spørre....er ikke mage lit ensformig ? med tanke på at de lærer nesten de samme spellsa annenhver lvl ? warlock er en av de classa jeg ikke har prøvd heller så det står nesten mellom en undead warlock og en undead rogue 7914339[/snapback] Du mener at man får høyere ranks av de forksjellige spellsene? Slik er det ihvertfall for alle classer, jeg har aldri gått lei av mage, pga den gode crowd kontrollen. Som mage har du sjansen til å vinne i f.eks en 3vs1 situasjon, hvis du veit hva du holder på med. Med min mage vinner jeg mesteparten mot alle classes. I høyere lvl får du masse nye abilties, så tviler på at du vil gå lei. 7914948[/snapback] Må si meg enig, mage er den morsomse klassen jeg har prøvd til nå.. Har ikke gått lei enda, tåler lite, men med frostspecc vil du kunne klare å drepe det meste uansett Endret 10. februar 2007 av Smeagoldfish
NuckChorris Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hallo Lurer på å starte en ny char...denne gangen en horde....har en lvl 70 night elf hunter og en lvl 60 night elf roge, liker begge ganske godt, men er lei av alliance...føler at alle er useriøse og sant...så da lurer jeg på om dere har noen forslag til hva jeg kan være. Helst kom med info og gode elelr negative sider om classen/racen Takk for hjelpen 7913827[/snapback] Kanskje på tide å prøve en caster da? Jeg ville ha startet en char av hver casterklasse og spilt de noen lvler. Mye kan selvfølgelig forandre seg etterhvert som du stiger i lvl, men da får du i hvert fall en viss feeling på hvordan klassen er. Ellers er det vel bare å sjekke ut talents og skills til hver klasse og ta en avgjørelse ut ifra alt dette. Hva som virker mest moro og som passer din spillestil best. Om det står mellom warlock og mage kan du jo også tenke på hva du liker best av å gå "solo" eller ha pet, siden du har prøvd begge deler. Mage kan vel også summone pet nå, men blir jo ikke helt det samme som warlock uansett. Så mitt tips er prøv litt og ta en avgjørelse selv. Ikke velg en klasse fordi noen sier den er best eller fordi de aldri går lei av den klassen. Det betyr ikke at du ikke vil gå lei
stiaan Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Det er Tauren Hunter som er fett da folkens Eller warrior:)
Sink Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 (endret) Balance: 50% mage ikledd "plate" hvis du er i moonkin form, har sett moonkins critte 2800 på 60 ^^ 7914584[/snapback] jeg har sett mages critte 6k med instantcast(ap+pom+pyro). edit; for dem som ikke ser det, bare poengterer et latterlig utsagn. Endret 10. februar 2007 av Sink
Lednar Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Balance: 50% mage ikledd "plate" hvis du er i moonkin form, har sett moonkins critte 2800 på 60 ^^ 7914584[/snapback] jeg har sett mages critte 6k med instantcast(ap+pom+pyro). edit; for dem som ikke ser det, bare poengterer et latterlig utsagn. 7916775[/snapback] 3MM er egentlig noe av det mest latterlige jeg har sett. Men Druider kan gå ut av Moonkin form og heale. Noe som magene ikke kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå