Gå til innhold

EBGames pakketilbud på 360+extra kontroller+spill

robiwan

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

EBGames kjører vist en kampanje med Premium + ektra trådløs kontroller + 1 valgfritt spill av følgende: Call of duty 3, Tony Hawks project 8, Lego Star Wars II og Ultimate Alliance.

Har tenkt til å kjøpe meg 360, når jeg får ny 40" skjerm i hus. Hvilken av spillen er mest imponerende, vil ha skikkelig wow effekt :cool: ?

REDIGERT: Til en pris av 3399,-

Endret av robiwan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blant spillene som står det så ville jeg nok anbefalt COD3, men THP8 er også morsomt hvis du liker den typen spill.

Beste er nok å kjøpe Gears of War i tillegg. :)

Lars

Skrevet
EBGames kjører vist en kampanje med Premium + ektra trådløs kontroller + 1 valgfritt spill av følgende: Call of duty 3, Tony Hawks project 8, Lego Star Wars II og Ultimate Alliance.

Har tenkt til å kjøpe meg 360, når jeg får ny 40" skjerm i hus. Hvilken av spillen er mest imponerende, vil ha skikkelig wow effekt  :cool: ?

7912621[/snapback]

Og prisen er?

Skrevet

Bah, jeg jobber fremdeles med oppsparing av midler til flatskjerm, men dette var jo et godt tilbud. Men men, har ikke råd på nåværende tidspunk (lukter et statelig utlegg på gang i form av årsavgift) så det får bare være...

Skrevet
I motsetning til  BF så er CoD3 faktisk moro med kun 4 spillere.

7912718[/snapback]

Seriøst? Jeg synes det er ufattelig dårlig med bare 4 spillere. Skal man spille bare 4 spiller split-screen så er CoD2 det eneste valget etter min mening og det er mye bedre enn CoD3 til det.

Skrevet

Jommen klarte konsolkrigen og lure seg inn i tråden min :)

Jeg tror nok jeg går for CoD3, bestiller oblivion og ridge racer på nettet.

Og etterhvert så kjøper jeg GOW og Rainbow 6 vegas(kjipt å begynne med de kuleste spille først)

Skrevet

Det jeg lurer på er om det kanskje er lurer å kjøpe den oppgraderte X360 når den kommer fremfor å kjøpe pakken. Selv om den er fristende billig :p

Skrevet (endret)

Ein haug med innlegg som i større eller mindre grad var off topic er fjerna. Hald diskusjonen rundt det trådstarter spør om, og prøv å unngå den vanlege kranglinga. :)

edit: Eit par nye innlegg er fjerna. Vi treng ikkje starte ein Xbox 360 vs. PS3 diskusjon i denne tråden og.

Endret av ttt
Skrevet (endret)

Litt off topic her nå:

Den norske internett siden til EB games, noen som vet hvor lenge den skal være nede?

On topic: Dette tilbudet skulle de hatt når jeg kjøpte min Xbox 360

Du får jo mer for pengene, når du tenker at bare premium versjonen koster rundt 3000 i andre butikker

Endret av mortenmm
Skrevet
Litt off topic her nå:

Den norske internett siden til EB games, noen som vet hvor lenge den skal være nede?

7937680[/snapback]

Veit ikke hvor lenge de har planer om at den skal være nede, men den har vært ned en god stund. Så ikke regn med at den åpner opp igjen med det første?

Skrevet

Har du prøvd RR6? Off, jeg kan ikke fordra det, og om du skal ha bilspill vil jeg heller anbefale PGR3. Og selvsagt Forza 2 når det kommer ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...