Bagge Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Et par store titler denne gangen: Super Mario World (SNES) Zelda II: The Adventure of Link (NES) Vigilante (TGX) Ikke dumt dette, slev om en del kanskje heller hadde ønsket seg Zelda III. Endret 8. februar 2007 av Bagge
Bear^ Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Zelda 2 er det eneste Zelda spillet som har droppet både "the legend of Zelda" og er en numerisk oppfølger. Så Zelda III = The legend of Zelda: A link to the past Anyway. Noen store titler denne gangen ja. Men SMW har jeg, samme med Zelda 2 og Vigilant har jeg ikke hørt om engang.... Når kommer A link to the past
TCi Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Herlig, da blir det Super Mario World i helgen. Ikke fått spilt mye Wii etter jeg oppgraderte PC-en, så dette passer bra Håper sannelig vi får A link to the past snart ja. Har spillet på GBA, men må ha det på Wii også, så jeg får spilt på TV-en. Nå hadde jeg tenkt å gjøre om min GC til en GBA-spiller, men har ikke fått tak i GB-adapteret ennå.
Bagge Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Ja, naturligvis er Zelda III det samme som A Link to the Past. Tror nok de fleste vet det.
virulence Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 SMW og Zelda 2? Sier meg godt fornøyd med den! Zelda 2 var en av grunnene for meg til å oppdrive promo-discen, hvis jeg kan få det på virtual console slipper jeg det kjaset. Herlig!
Bagge Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Herlig, da blir det Super Mario World i helgen. Ikke fått spilt mye Wii etter jeg oppgraderte PC-en, så dette passer bra Håper sannelig vi får A link to the past snart ja. Har spillet på GBA, men må ha det på Wii også, så jeg får spilt på TV-en. Nå hadde jeg tenkt å gjøre om min GC til en GBA-spiller, men har ikke fått tak i GB-adapteret ennå. 7903319[/snapback] GBA-adapteren på GC er litt skuffende. Det er så dårlig oppløsning på GBA-spillene at de fleste spillene ser svært dårlige ut på stor skjerm. SNES-versjonen av ALTTP ser langt bedre ut på en TV enn GBA-versjonen - tro meg, jeg har begge.
Bagge Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Jeg er i pirke mood 7903346[/snapback] Javel, men det jeg sier er ikke feil - A Link to the Past er det tredje Zeldaspillet, og kan derfor kalles Zelda 3.
TCi Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ok, takk for informasjonen. Ser fram til SNES-versjonen
Tim Pop Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hva er dette? En VC-tråd hvor ingen whiner over at det er for dyrt? Nå står ikke verden til påske..
Xoduz Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 "Æsj! Koster det penger for eldegamle Nintendo-spill? Fytti rakkern!" Fornøyd?
Bagge Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Hva er dette? En VC-tråd hvor ingen whiner over at det er for dyrt? Nå står ikke verden til påske.. 7903561[/snapback] Bare anstendige voksne mennesker som er oppe på dette tidspunktet, vet du!
TommyGun77 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Dødsfett.. Super Mario World må lastes ned
ostesaks Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 jeg fikk lønn i dag og nye spill slippes på VC? Tilfeldighet? NEPPE! Super mario world ! yeaaah har faktisk ikke spilt det så mye. Zelda står jeg over, har promo discen.
Spillarkivet Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Super Mario World skal lastes ned nå Jippi
Monkeyboy Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Super Mario skal lastes ned. Ingen tvil om det her i gården.
Tim Pop Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Noen av dere som har prøvd Vigilante eller vet noe generellt om det? Jeg for min del har ikke hørt om det en gang Uansett er det høytid i min stue nå!
Tim Pop Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Okei, jeg tok meg bryet med å finne litt info på det selv. Here goes: We strongly recommend you do not pay for it. Or play it. Or do anything but scroll past it in the VC download list. Maybe "recommend" isn't the right word here -- implore? Beg? Demand? Look, the point is that Vigilante simply isn't good, or fun, or anything else that might make it redeeming. There's a tiny ha-ha factor in that the premise is built around rescuing Madonna (yes, that Madonna) from the KKK -- this goes a long way toward explaining those burning crosses in the "Like a Prayer" video -- but is a tiny LOL really worth six of your precious earth dollars? Certainly the gameplay -- an inexplicably limited, repetitive rehash of Kung-Fu Master -- is not. Sakset fra 1up.com Hahah :!: [edit: la til kilden] Endret 9. februar 2007 av Tim Pop
-Mr.T- Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 ok.... konklusjon; Vigilante skal ikke lastes ned Ble noen timer med Super Mario World i natt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå