Gå til innhold

Hvordan Svarer du en telefon selger?


DaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, jeg syntes det er litt morro å prate med telefonselgere, hverfall når det virker som om jeg veit mer enn selgeren. Alltid morro å komme med avanserte spørsmål, og eneste du hører i andre enden er

"ehhh, skal vi se her, bare 2 sek" osv.

 

Det var en selger som lurte, etter en lang samtale, om jeg faktsik var interisert i å kjøpe noe, eller om jeg bare diskuterte for morro skyld, vel jeg var ærlig, han sa takk for seg og la på :) Hyggelig fyr

Lenke til kommentar
Jeg begynner med å spørre dem hvorfor vi skulle ønske å kjøpe noe av et firma som helt klart bryter norsk lov ved å ringe oss, da alle i huset er registrert mot telefonsalg.

 

Da blir de ganske usikre, noen legger til og med på med en gang  :devil:

 

Virker forresten som at det mangler et ord i trådtittelen :no:

7899097[/snapback]

sånn ^^

Lenke til kommentar
-søstra mi: hallo

-selger: hei, det er ***** fra **** er moren din hjemme?

-søstra mi: nei, mamma er på ferie i tolv uker hun. hadet bra.

:!:

skulle gjerne sett trynet på den telefonselgeren like ettterpå... (skjedde riktignok for et år eller så...)

 

ellers så er det alltid morsomt å være godt interessert i produktet og til slutt takke nei.

skjønner at telefonselgere ikke har det så lett, men igjen det er unødvendig å ringe folk som har reservert seg mot dette. :hm:

 

det å prøve å selge dem noe var ikke dumt, har noen gamle slitte sykkeldekk som selgeren sikkert kan få glede av. :p

 

ellers var det mange andre gode forslag her! keep up the good work. ;)

Lenke til kommentar

Off topic.. bare får og si det en gang :p

det er brønnesundsregisteret som gir oss tlf listene som vi ringer til så ikke vår feil vis vi gjør det 0_o

 

OT: men til topicen igjen :)

du kan jo bare si ok bare vent litt og så gå og gjøre noe annet ^^ kanskje han tilogmed er der når du kommer tilbake 0_O

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Beklager, ikke interessert i å kjøpe noe over telefonen. *legg på*

 

Hvis de derimot ringer omigjen...

 

"Heeeeeiii kosegutten, liker du å bli tatt bakfra med en stooooor oppvaskbørste....? Blir du kåt nå.....?" (eller variasjon over lignende tema)

God gammeldags skyllebøttekjeft er også ganske effktivt.

 

Men som sagt: Første gang de ringer = høflig nei. Det er mennesker som sitter i den andre enden, gi dem en sjanse til å gjøre jobben sin redelig før du behandler dem som dritt.

Lenke til kommentar
Beklager, ikke interessert i å kjøpe noe over telefonen. *legg på*

 

Hvis de derimot ringer omigjen...

 

"Heeeeeiii kosegutten, liker du  å bli tatt bakfra med en stooooor oppvaskbørste....? Blir du kåt nå.....?" (eller variasjon over lignende tema)

God gammeldags skyllebøttekjeft er også ganske effktivt.

 

Men som sagt: Første gang de ringer = høflig nei. Det er mennesker som sitter i den andre enden, gi dem en sjanse til å gjøre jobben sin redelig før du behandler dem som dritt.

7905532[/snapback]

 

:) takker 0_o jeg pleier og sette folk på nei vis de sier det

Lenke til kommentar

hehe, så på Seinfeldt her om dagen. Jeg prøvde det ut:

 

Selger : Hallo. Har du tid til en liten samtlae og høre om vår kjempe kjekke støvsuger

Meg: Nei, men kan jeg få hjemme nummeret ditt, så kan jeg ringe deg opp igjen.

Selger:: Nei, det har jeg ikke lyst til.

Meg: så du liker ikke når fremmede folk ringer hjem til deg å vil snakke med deg?

Selger: Nei, det gjør jeg ikke.

Meg: Vel, nå vet du hvordan det føles! (legger på)

Lenke til kommentar
hehe, så på Seinfeldt her om dagen. Jeg prøvde det ut:

 

Selger : Hallo. Har du tid til en liten samtlae og høre om vår kjempe kjekke støvsuger

Meg: Nei, men kan jeg få hjemme nummeret ditt, så kan jeg ringe deg opp igjen.

Selger:: Nei, det har jeg ikke lyst til.

Meg: så du liker ikke når fremmede folk ringer hjem til deg å vil snakke med deg?

Selger: Nei, det gjør jeg ikke.

Meg: Vel, nå vet du hvordan det føles! (legger på)

7905567[/snapback]

 

 

 

 

HAHAHHA! GENIAL! :dribble:

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Det er flere ting en kan gjøre med telefonselgere som plager deg... Du kan si "Hold linja littegrann, jeg skal bare legge fra meg noe." Så legger du telefonen fra deg og ser hvor lang tid det tar før han blir lei og legger på...

Du kan også bare gi telefonrøret til en tre år gammel unge og nyte fortvilelsen til selgeren som fortvila prøver å fa tak i "mor" eller "far"... :D

7901563[/snapback]

Lillebroren min (han er 12 nå) klarte å ringe til politiet som liten unge. Gikk bare rundt og pratet i telefonen før mamma oppdaget det. Og nå som jeg har en lillebror på ett år som såvidt kan prate og elsker telefonen og folk som prater i den er problemet løst :D

Lenke til kommentar

Det er offtopic, men ufattelig morsomt:

 

En kamerat av meg dro den "legge fra seg telefonen trikset" på Halloween.

 

Små unger 8-10 år på døra.

"Kan vi få godteri?"

"- ja bare vent litt, skal bare finne det frem"

Han lukekt døra og satt seg foran datamaskinen med headset og musikk på full guffe..

 

lurer på hvor lenge de ungene venta på han :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...