Gå til innhold

hva skjer med kroppen etter kreatin....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva anbefaler folket da? kre-alkyn eller kreatin? de som har prøvd det ut. hvorfor/hvorfor ikke?

7955047[/snapback]

Kre-alkalyn er en type kreatin, og det har gjennomgått en liten behandling så det ikke skal omdannes til kreatinin før det har blitt nyttet i musklene.

 

men da jeg søkte på V12, kom det bare biler og motorer =/

7955047[/snapback]

Prøv å søk litt smartere ;)

 

men hva er å bloate?

7955047[/snapback]

Enkelte kreatin-typer (kreatin monohydrat) trekker store mengder vann inn i musklene noe som gjør at man kan se litt oppblåst ut.

 

 

Uansett bør du nok sette deg mer inn i emnet, og prøve å søke litt kunnskap selv. Andre ting du bør sette deg inn i er kosthold og treningslære før du bruker penger på kreatin.

7956001[/snapback]

:yes::yes::thumbup:

Hør på Hyrlen her, jeg satt akkurat og tenkte de samme tankene.

Lenke til kommentar

Noen som vet om man med fordel kan kombinere Kreatin Monohydrat og X-CE-ME fra Proteinfabrikken? Jeg synes å huske å ha lest en artikkel fra iform.no eller en annen trenings side hvor dem har opplevd positiv effekt av å ta en spesiell type kreatin FØR trening og en helt annen type kreatin etter treninga. Kan ikke huske hva det første var, men synes å huske at det andre var kreatin monohydrat, og det tok dem visst etter treninga. Dem fikk bedre effekt av å kombinere slikt.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Man trenger ikke bli sterkere av kreatin i seg selv; men av at man trenger kortere pauser (nb: dersom man reagerer slik)...

 

Og vannet gjør bare musklene større. (Som mange BB folk liker av en eller anna grunn.) Har egentlig lite med restuisjon å gjøre. Musklene blir absolutt ikke slappere; Men går det mye vann ut av kroppen (gjerne om du kutter vann og kreatininntaket samtidig) så kan det nok skje at det henger litt mer ja.

7907242[/snapback]

 

Ikke helt rett.

Før konkurranse er det om å gjøre å få ut vannet i musklene for ikke å se "bløt" ut.

Lenke til kommentar
Hjelper Kreatin hvis jeg ikke trener mye?

8137789[/snapback]

Hjelpe og hjelpe; Dersom du bruker riktig type kreatin (som du reagerer på) vil det nok hjelpe ja. Men om det har en substansiell effekt blir vanskelig å si. Og om det vil synes noe helt annet: Du kommer lengre med et godt kosthold og gode treningsrutiner enn om du bruker kreatin.

 

Selv er jeg skreptisk mot kreating og unngår, nå , bruken av det. Dersom kreatin forblir så "sikkert" om 5-7 år som det er nå (dvs at man ikke har andre beviste alvorlige bieffekterer) så ja kanskje. Da tror jeg virkelig at effekten kan ligge der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...