Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er han syk? Hva feiler han? Enig at han oppfører seg litt  merkelig for tiden.

7901470[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, han blir alvorlig syk, men vet ikke når den tiden kommer hit til Norge.

7901503[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvordan vil det gå mellom han og Sally da? Vil det ende pga oppførselen hans, eller vil han forandre seg igjen?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er han syk? Hva feiler han? Enig at han oppfører seg litt  merkelig for tiden.

7901470[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, han blir alvorlig syk, men vet ikke når den tiden kommer hit til Norge.

7901503[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvordan vil det gå mellom han og Sally da? Vil det ende pga oppførselen hans, eller vil han forandre seg igjen?

7901534[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tror han "blir seg selv igjen", når han forteller Sally det. Men vet jo ikke om vi har kommet dit enda, vi ligger jo 4 år bak Australia, er ikke sikker på når det skjedde der.. Tror kanskje det kommer om en stund.
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tror han "blir seg selv igjen", når han forteller Sally det. Men vet jo ikke om vi har kommet dit enda, vi ligger jo 4 år bak Australia, er ikke sikker på når det skjedde der.. Tror kanskje det kommer om en stund.

7901636[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
4 år? Hvor har du det ifra? Vi har da kommet til 2005 sesongen nå. Der borte er 2007 sesongen nettopp begynt eller noe...
Lenke til kommentar

Kan også anbefale alle Home & Away seere å joine Home & Away Norge som er et ganske lite men koselig forum hvor det diskuteres H&A på høyt plan ;)

 

Kjeder meg litt så tok å lastet opp klippet til bildet av Matilda og

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Belle, hvor de spiller Strip poker mot Ric og Lucas
ANBEFALES! Er ikke så veldig mye spoiling, men bare litt :p

 

Link: Home & Away - 25,3 MB

Lenke til kommentar
Blir så irritert på det der såpeserien der altså.

"Homo er på vei" spør du meg.

 

Ikke noe for meg:P

7901731[/snapback]

 

Så hold deg til helvette unna da :p Du trenger ikke legge den i mine innlegg hvis du ikke liker Home & Away ;)

7901951[/snapback]

 

Dette var jo faktisk en diskusjonstråd om Home & Away. Og jeg Sa det jeg mente. Freedom wtf :love:

Lenke til kommentar
Veldig digg serie, har letet etter en sted jeg kan diskutere herlige home and away.

 

Men har gått glipp av mange episoder i det siste, hva er det egentlig Robbie har gjort som gjorde at Tasha slo iopp? synes de var så herlige i sammen :)

 

Veldig veldig dumt at Dani sluttet, hun var helt !

7902374[/snapback]

Dani var knall ja!

 

Men grunnen til at det ble slutt mellom Robbie og Tash var vel at Robbie begynte å oppføre seg totalt merkelig, stengte alle ute og brydde ikke seg om noen. Bare frekk og sur hele tiden, og skulle diskutere med alle. Han holdt også på å ta livet av seg selv og Tasha. Tash satt riktig nok ikke pris på denne forvandlingen (som alle andre) og det var vel derfor det ble slutt til slutt, selv om hun hadde veldig lyst å hjelpe en periode.

 

Han har nok ikke blitt helt seg selv enda, men jeg tror han begynner å skjønne at han har oppført seg som en dritt i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...