Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jo faktisk være mod. her allerede, og gitt beskjed. Opp til dere om dere vil bli bannet :) Slitsom eller ikke, jeg forteller ikke hva som kommer til å skje, jeg bare tror.

Skrevet (endret)

Tror nok at du ikke har lest ordentlig.

Alt som skjer i fremtiden er lov så lenge man har det i spoiler. Du er veldig slitsom, du tror jo selv at du er mod.

Nok OT.

Endret av Raste
Skrevet
Det har jo faktisk være mod. her allerede, og gitt beskjed. Opp til dere om dere vil bli bannet :) Slitsom eller ikke, jeg forteller ikke hva som kommer til å skje, jeg bare tror.

Bannet? Folk settet ting i SPOILER, du velger selv om du vil lese det og evt ødlegge noe av spenningen din ,derav navnet...SPOILER.

Du setter ingenting av det du lirer av deg i spoiler, enten det er sant eller bare synsing så skal det i spoiler slik at du ikke fucker serien for andre.

Skrevet

aaah. Ka har skjedd nå?

Sist eg såg sa ash at han hadde ditchet kone og barn, trodde vel ikke så mye på det men.

Men ka med Belle og Drew?

Skrevet

Ash sier til Martha at han har gjort det slutt med kona, men Jack finner ut at det bare er tull.

Bare jeg som tror at Macca klikker på Cassie når han får vite at hun har dratt til SB igjen?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Hmm... Tror Ash skal komme på toppen av idiotlista mi nå. :hm:
Neida, stakkaren er bare dum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...