Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så lett å komme inn i serien igjen hvis man ikke har sett på to uker. Med en gang den ene saken blir løst, er det jo kommet opp noe nytt. :p

For to uker siden hadde jo ikke Lee kommet inn i serien, og nå har Rachel og Kim planer om å adoptere Joe. :p

Skrevet

På en måte ja. Men det er ofte sånn at hvis du ser en episode og ikke har sett på lenge også er det en spennende slutt så vil du gjerne se hva som skjer, og vips er du inne igjen.

Skrevet (endret)

Jack kunne ikke bare ta noe han kunne dytte pilleboksen ned med nei, måtte reise seg og falle.

Martha tviler på Ash, men etter hun har snakket med han har hun plustelig mer tillitt til han enn noen gang^^

Endret av bruno99
Skrevet
Martha er i grunn litt irriterende :roll: bare syt og klag.

Bare 1 ting å si på det: WOMEN! -_- Latterlige greier.. og det verste av alt, så tror jeg at martha er sånn på ordentlig også... passer så djevelsk bra det. irriterende kvinnemenneske.

morag har eg digga sia første stund da! hun er bare super-burner deluxe da. passer henne bra det. :)

Skrevet

Bare 1 ting å si på det: WOMEN! -_- Latterlige greier.. og det verste av alt, så tror jeg at martha er sånn på ordentlig også... passer så djevelsk bra det. irriterende kvinnemenneske.

Hva får deg til å tro det?

Skrevet

Hva får deg til å tro det?

det passer så godt også så jeg et klipp av henne hvor hun overreagerte på noe tull. fulgte med ett av de dvd'ene til H&A.. men men, rollefiguren passer henne utmerket iallefall! ;) irriterende er hun også...

Skrevet

tror hun flytter ut, men jeg baaare venter på at macca skal klikke igjen å fike til cassie. vil bli overrasket om ikke det skjer. rehab og sånt gikk AAALTFOR fort. såppas realistisk må det da vel være..? men hvis det blir slutt mellom de, så er det vel sikkert at hun flytter ut av SB?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...