Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke noe ifølge TV-Guiden til Sesam. Er interresert i å høre mere om dem virkelig sender episoder på TV3/VS4? Det hadde vært flott :=)

Sier du at VS4 (viasat 4) og tv3 også sender home and away? :!:

Nei, men Iknight. LES!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Meg også. :p

Om du kjenner han på "Et Rikere Norge" med over 10k kanaler så finner du den sikkert :)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Vote for Josh West back! Er Jesse i fengsel? Kan ikke si jeg har fulgt med tidligere, begynte når det var som mest spennende med Zoe og noe :p Ser ca to episoder i uken, så jeg holder meg såvidt oppdatert. Uaksomt drap, eller uskyldig morder? Var ikke han kjæreste med Leah før?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

I går ettermiddag?

Skrevet

ja...... Skrev at Rocco er på god vei til å bli prototypen på en i H&A! Slem, slem, snill, superslem, supersnill!

Kanskje en eller annen trodde det var spoilers! hahahaha!

Skrevet
ja...... Skrev at Rocco er på god vei til å bli prototypen på en i H&A! Slem, slem, snill, superslem, supersnill!

Kanskje en eller annen trodde det var spoilers! hahahaha!

ja. nå kan du godt roe deg ned ett par hakk ellers blir det storeslem vet du ;)

Skrevet (endret)

?

Du er rar Plizket! Tror faktisk ikke eg skjønner mer enn 1/10 av innleggene dine i denne tråden!

Endret av Jotun
Skrevet (endret)

Noen som husker "gamle" Flynn? Når han hadde det lange håret. Husker hvor irretert jeg var da de byttet skuespillere, men må si at jeg ble glad i han nye Flynn også :) Og det byttet av Hayley var idiotisk, må jeg si.

Endret av Jefecito

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...