dao Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Mulig dette er helt feil sted å legge ut dette men jeg prøver. Kjøpt ny pc, når XP, driver, divx, winamp osv var installert så blir filmene jeg spiller røde. Akkurat som om man tar et rødt gjennomsiktig ark og legger over filmen. Noen som vet hva dette er?
The_Lozer Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 gjeller det alle filmer? prøvd å oppdatere drivere? -- vet ikke om jeg er helt på villspor nå men har directX noe med video spilling å gjøre?
dao Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 gjeller det alle filmer? prøvd å oppdatere drivere? -- vet ikke om jeg er helt på villspor nå men har directX noe med video spilling å gjøre? 7893054[/snapback] Gjelder alle videoer jeg laster ned. Når jeg f eks ser på youtube så funker det bra.. Har bare installert driveren som fulgte med skjermkortet (Point Of View Geforce 8800GTS)
Jaffe Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Dette pleier å skje etter man har spilt et spill eller noe. Prøv å sette oppløsningen ned til noe annet enn det den er nå, og deretter opp igjen.
dao Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Dette pleier å skje etter man har spilt et spill eller noe. Prøv å sette oppløsningen ned til noe annet enn det den er nå, og deretter opp igjen. 7893410[/snapback] Det funka ikke.. Prøver å laste ned nyeste driver nå sp fpr vi se:)
Gavekort Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg hadde det samme problemet for 1år siden (husker ikke hva jeg gjorde )
galaxee Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 vis det er sånn rosa farger du mener så bruker eg å gjøre dette: 1: Høyreklikk på skrivebord og velg "egenskaper" 2: velg "Instillinger", velg så "avansert" 3: trykk feilsøking. om det står på maks, ta den ned et hakk ,og trykk "bruk" så kan du ta den opp på maks igjen og ok.
Solomon Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 prøv å last ned nyeste driver fra www.nvidia.com
Kuffe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Har hatt samme problem, løsningen var å reinstallere alle codec'ene
S.M. Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Mine vieoer ble grønne en periode. viste seg at codek pakkene var korrupte.. vcl- mediaplayer fikset detta
cfg Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 K Lite kan være problemet at du ikke har ordentlige codecer Ta og last ned VLC og prøv å spill av i den
mesha Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 VLC spiller av nesten aller codecs, hvis du forsatt får sånn rød skjerm så prøv å last ned "ffdshow" codec....den funker såfal veldig greit os meg! NB: UINnSTALER DE GAMLE FØR DU INSTALERER "ffdshow"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå