johnroger Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Finnest dette? Ønsker meg en versjon jeg kan legge på en USB-disk, og bruker på forskjellige PCer, hovedsaklig grunnet ingen administrator-rettigheter på arbiedspc'en jeg sitter på nå. FTP-støtte trengs. Noen vært borti dette? Fikk beskjed at Opera og Firefox finnest i USB-versjoner, og håper å finne et webkode-program som ikke trengs å installere. Da blir arbeidsdagen komplett
Scix Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 De aller fleste enkle verktøy, krever ingen istallering. Notepad ++ og programmer's notepad mener jeg ikke er avhengige av installasjon
Ståle Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg kan anbefale Notepad2. Det er et veldig godt verktøy. Og består bare av 1 .exe fil.
Cucum(r) Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Har desse programma innebygd FTP-moglegheit?
Ståle Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Notepad2 har ihvertfall ikke det. Men det er jo ikke noe problem. Du kan jo eventuelt bruke InternetExplorer sin innebygde FTPklient.
CruellaDeVille Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Finnest dette? Ønsker meg en versjon jeg kan legge på en USB-disk, og bruker på forskjellige PCer, hovedsaklig grunnet ingen administrator-rettigheter på arbiedspc'en jeg sitter på nå. FTP-støtte trengs. Noen vært borti dette? Fikk beskjed at Opera og Firefox finnest i USB-versjoner, og håper å finne et webkode-program som ikke trengs å installere. Da blir arbeidsdagen komplett 7889911[/snapback] Ta en titt på denne: http://portableapps.com/apps/development/nvu_portable
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå