Sigurdn Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Blizzard GM: Send mail til Blizz med Cv osb, Flytt til frankrike og spill wow 10timer dagen for under gjennomsnitslønn (norsk lønn gjennomsnitt) 7882566[/snapback] drømmejobb 7882599[/snapback] Drømmejobb, 120kr timen av å sitte å spille ? Kremjobb må jeg si, ja virkelig. 7896890[/snapback] er det 120kr timen ? og mye skatt betaler man der nede? 7896897[/snapback] Høres ikke så utrolig ille ut..hvis man ikke har noen utdanning, folk bruker jo utrolig mye penger på leie av leilighet til vanlig.. Men hvor mye skjønner du av hva folk snakker om der nede? De er jo anti engelsk talende
DaXoN Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 120kr timen ganke 10 = 1200kr vis det er 20% skatt blir det i mnd vis du har fri på lørdag 1200kr x 20 = 24.000 minus skatt = 19200kr konge og få nesten 20k i mnd får og spille og gratis leie
Ghaundan Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Pssh, tjener da ca 120 timen på deltids jobben min. Altså, lager jobb >.< Sitter mye heller på ett temperert kontor og spiller WoW enn det ja.
DaXoN Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Pssh, tjener da ca 120 timen på deltids jobben min. Altså, lager jobb >.< Sitter mye heller på ett temperert kontor og spiller WoW enn det ja. 7897005[/snapback] vel får bare sende inn en søknad da:=) hadde vært konge med den jobben
StorPeder Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Kanskje. Men hva med alle "OMGDZ GM! Sum1 kileld me n r crospcpmaping me!!" Eller hver gang man må unstucke evading mobs. Høres ikke så fett ut, spør du meg
Ghaundan Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 DaXon, etter høyskolen er ferdig er det først på lista. Selv om jeg missliker franskmenn generelt etter å ha samarbeidet med Curse på outdoor bosser. kristteo, lyst å stå på betong gulv i verne sko 8 timer og flytte paller med manuell jekketralle med fucka fjær? Og for en jobb som går ut på å hjelpe folk som deler samme hobby virker ganske greit for meg.
DaXoN Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 DaXon, etter høyskolen er ferdig er det først på lista. Selv om jeg missliker franskmenn generelt etter å ha samarbeidet med Curse på outdoor bosser. kristteo, lyst å stå på betong gulv i verne sko 8 timer og flytte paller med manuell jekketralle med fucka fjær? Og for en jobb som går ut på å hjelpe folk som deler samme hobby virker ganske greit for meg. 7897062[/snapback] vi får søke vi 2da:P hehe
Ghaundan Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Greit, men får man velge navn selv eller blir det valg automatisk? Ville ikke ende opp med ett sarva nick Og har GM's det egentlig så ille? Hva smaker mana pots? Mana pot, bilde. Å få betalt for slikt er pokkern meg drømme jobb ja.
AndyG Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Ikke ta dette for god fisk da jeg ikke er 100% sikker på beløpet. En venn var på jobbintervju i francoix og når han fikk info om vilkårene var det visst €20'000 året. Det er ikke all verdens for 10timer/dag, 5dager/uke. Fikk billig leilighet, og sponset mat og greier visstnok. Skatten er jeg usikker på. Tror nok man skal klare å få seg en bedre betalt jobb her i Norge, med samme forutsetningene. (kanskje ikke like "moro" for alle, men). €20'000 utgjør akkurat nå kr. 163'177,99. Endret 8. februar 2007 av AndyG
Sink Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Blizzard GM: Send mail til Blizz med Cv osb, Flytt til frankrike og spill wow 10timer dagen for under gjennomsnitslønn (norsk lønn gjennomsnitt) 7882566[/snapback] drømmejobb 7882599[/snapback] Drømmejobb, 120kr timen av å sitte å spille ? Kremjobb må jeg si, ja virkelig. 7896890[/snapback] dem sitter da ikke å spiller? vil tro dem kun er ingame en skjelden gang. jeg vet ikke om jeg hadde greid å sitte i lange tider å svare på ting som folk har problemer med osv.
Bytex Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du spiller ikke selve spillet som GM. Har du noengang hørt om et guild som har en GM? Du er så og si helpdesk, svare på en million petitions om å unstuck-e spillere som har gått seg fast, klager på andre spillere om å banne dem fordi de sparka ham ut av guildet sitt eller sa "drittsekk", etc. Du sitter ikke og gamer for harde livet og har muligheten til å kicke folk du ikke liker trynet på. Jeg tror det er fryktelig kjedelig å gjøre det der dag etter dag. Kanskje kult ei uke.
martbo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Trådstarter har ikke forandret emnefeltet og formuleringen av spørsmålet sitt. Dette førte til at tråden har gått så langt OT at jeg stenger den. Kommentarer taes som vanlig på PM med meg
Anbefalte innlegg