Gå til innhold

Kontoen funker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, det er en stund siden jeg spillte sist, minst over 6 måneder siden, som er minimums garantien for at de ikke har slette kontoen min. Og jeg har ikke fått noe varsel om at de skal slette den pr mail. Så da betyr det at den forsatt skal være aktiv (Frozen). Er det noen jeg kan kontakte for å få fikset dette...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontoen blir ikke automatisk slettet. Logg deg inn på wow-europe å skjekk status på kontoen din, skjekk at du har betalt for å spille (selvsagt) og hvis dette ikke virker, send en mail til blizzard hvor du forklarer problemet. Hvis ikke du kan fikse det selv, fikser de det for deg på noen timer!

Skrevet

6 måneders garanti-tingen gjelder vel egentlig bare characters så vidt jeg vet, selve kontoen din tror jeg aldri blir slettet, en venn av meg begynte akkurat og spille på en konto han ikke hadde brukt på nesten 2 år. Han fyrte bare opp lost password tingen så var han igang etter 10 minutt (pluss timesvis med oppdateringer da :p )

Skrevet

Har prøvd å logge meg inn på Wow-europe ja. Men det er feil brukernavn eller passord hele tiden. Kan godt være jeg har glemt det, men jeg har prøvd alle logiske brukernavn og passord, men kommer ikke inn.

Kan Blizzard liksom finne fram acouten min igjen hvis jeg ikke kan passord eller bruker navn og ikke husker "seceret answer"??

Skrevet

Øh, det står ingen steder at karakterer automatisk slettes etter 6 måneder. De kan bare ikke garantere at den da finnes - vesentlig forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...