Logitech87 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Ok, det er en stund siden jeg spillte sist, minst over 6 måneder siden, som er minimums garantien for at de ikke har slette kontoen min. Og jeg har ikke fått noe varsel om at de skal slette den pr mail. Så da betyr det at den forsatt skal være aktiv (Frozen). Er det noen jeg kan kontakte for å få fikset dette...?
Kiruk Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Nå spør jeg kanskje dumt men har du prøvd å logge deg inn på wow-europe.com?
Poor Leno Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Kontoen blir ikke automatisk slettet. Logg deg inn på wow-europe å skjekk status på kontoen din, skjekk at du har betalt for å spille (selvsagt) og hvis dette ikke virker, send en mail til blizzard hvor du forklarer problemet. Hvis ikke du kan fikse det selv, fikser de det for deg på noen timer!
Phalanx Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 6 måneders garanti-tingen gjelder vel egentlig bare characters så vidt jeg vet, selve kontoen din tror jeg aldri blir slettet, en venn av meg begynte akkurat og spille på en konto han ikke hadde brukt på nesten 2 år. Han fyrte bare opp lost password tingen så var han igang etter 10 minutt (pluss timesvis med oppdateringer da )
Logitech87 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Har prøvd å logge meg inn på Wow-europe ja. Men det er feil brukernavn eller passord hele tiden. Kan godt være jeg har glemt det, men jeg har prøvd alle logiske brukernavn og passord, men kommer ikke inn. Kan Blizzard liksom finne fram acouten min igjen hvis jeg ikke kan passord eller bruker navn og ikke husker "seceret answer"??
Phalanx Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Du kan sikkert ringe dem og høre om de kan finne det med å søke på navn, eller hvis du har keyen på boksen du kjøpte. http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html
Logitech87 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Ja jeg blir vel nødt til det. Takk skal dere har folkens...
Konamixx Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg hadde min konto frozen i 11 mnd, men de hadde enda ikke slettet mine chars. Så den 6mnds regelen virker det ikke som det overholder helt.
Licht Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Seks måneder er bare minimum, de varer mest sannsynlig lengre enn det.
Logitech87 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 ja dem har et minimum på 6 måneder og jeg skulle ha fått beskjed pr mail hvis de hadde tenkt til å fjerne den eller no. men har ikke fått mail
Jonas Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Øh, det står ingen steder at karakterer automatisk slettes etter 6 måneder. De kan bare ikke garantere at den da finnes - vesentlig forskjell.
Logitech87 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 men da blir det det samme som slettet, den er ikke der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå