Gå til innhold

C&C: Tiberium Wars Generelt & Demoprat.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Red Alert er eit spel eg godt kan spele den dag i dag, har så mange gode minner med det.

Favoritten i RTS-serien er Red Alert 2 med tilleggspakke, Renegade er vel mitt favoritt-FPS gjennom tidene.

Skrevet

Har fileplanet konto så jeg kunne laste den ned for 5 timer siden :p Men har ikke orket å laste den ned enda, har ikke så store forhåpninger. Synes det kommer ut altfor mange RTS om dagen. Rekker ikke å etablere miljø for det neste kommer.

Skrevet

Fileplanet tilbyr ikke den først, alle kommer vel til å slippe demoen samtidig, men hos fileplanet har subs mulighet til å forhåndsnedlaste for så å bare installere når demoen slippes :)

Skrevet

Urk, er det ingen som aner noe om klokkeslett etc? Har sjekket litt rundt, og det virker som det sitter 1001 nerder overalt, knaskende på anti-depressive mens de venter ...

Skrevet
Urk, er det ingen som aner noe om klokkeslett etc?  Har sjekket litt rundt, og det virker som det sitter 1001 nerder overalt, knaskende på anti-depressive mens de venter ...

8032297[/snapback]

Lol, ja, jeg skulle gjerne hatt noe å knaske på, for nå har jeg klikket på refresh i 2 timer uten resultat. I.flg. C&C forum @ EA skulle demoen og nye nettsider bli tilgjengelig fra 19:00 norsk tid. Rettelse; _tidligst_ 19:00! Det betyr vel at vi må vente hele natta!! GRRR! Blir mentalt vrak av det her!

Skrevet

OMG!!

OMG!!

OMG!!

OMG!!

UNLOCK KEY FRA FILEPLANET RECEIVED! SPILLET UNLOCKER NÅ FOR ALLE SOM HAR PRELOADED FRA FILEPLANET I HVERT FALL!

MUHAHAHAHHAAHHAHAHA *orgasme*

Skrevet
Grafikken i RA er ganske passe, men i C&C 1 så er det litt vel pixelert. Vanskelig å se tydelig hva som er hva. Fikk ikke helt sansen for den.

8022978[/snapback]

Windows-versjonen har vel like bra grafikk som RA1 -- kanskje bedre også.

Skrevet

De som ikke orker Fileplanet kan vente til en god torrent dukker opp, eller alternativ nedlastningssted. Kommer sikkert før eller senere :)

Skrevet (endret)

Jeg måtte ty til EA Link, går faktisk relativt fort. Tipper den ligger på 2-330 kb/s, så med andre ord blir det krig i natt! :w00t:

Endret av Stikk-kont@kten
Skrevet (endret)

Faktisk, det har kommet en torrent allerede, og selv om den ser litt død ut, så er den levende, testet den selv:

Trykk HER for download!! :D

Have fun!

Endret av Atomics
Gjest Slettet+130498
Skrevet

jeg sitter igjen med litt blandende følser etter å spillt i 20 min. synes skadene unitsene gjør var litt rare, samt at det med squads også var litt merkelig. hadde 3 medium tanks som stod og skøyt på en buggy sak, og det bare prellet av den som det skulle vært erter jeg kastet mot den.....

synes også den side baren var noe forstyrrende da, den kom og gikk som den ville, den er ikke konstant :( bygge området var bra å endelig få tilbake igjen samt det at man kun kan bygge en ting om gangen.

det som var mer negativt var at det kostet penger å bruke supeer våpnene, og at man også kan oppgradere unitene. selv sitter jeg igjen med en følse at dette er bedre enn generals, samtidig som det ikke lever helt opp til de gamle C&C spillene.

det skal også sies det at jeg kun testet skirmishen og gdi, da jeg ikke fikk velge nod :( så hvis noen vet hvordan jeg får valgt de, så si gjerne i fra.

Skrevet

Vel, vil du spille de gamle spillene, så bør du nok få tak i C&C fra 1995, det er best i mine øyne :)

Angående NOD, du må nok vente til Full version for dem, kun GDI i demo.

Spillets natur er nok en vennesak pga folk har ALT for store forventninger, forvent ingenting, og bli alltid glad er teknikken! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...