Gå til innhold

C&C: Tiberium Wars Generelt & Demoprat.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke det blir mye micromanagement med musepeker ihvertfall, kan bli slitsomt. Om det går fort å sette opp squads etc og man bare kan klikke på squaden så merker man alle hadde det vært genialt.

Har ikke spillt RTS på sykt mange år så dette kan bli moro.

Skrevet

Ja, ble plutselig ganske interessant for meg og, var litt skeptisk til konsoll rts, men det virker til å kunne bli ganske bra :D

og nå har jeg endelig HDTV hjemme og, og en nydelig dell 2007fpw på hybelen :thumbs:

Skrevet

C&C serien er vel meir eller mindre framtidsretta? (Tesla coil osv). Eg trur innføring av nokon nyvinningar berre vil forbetra gameplayet. Er grenser for kor lenge ein orkar å fyre laus på samme motstandarane =o

Skrevet

Eg har høyrt snakk om at det på ein måte er BF2 motoren som er lagd om til C&C 3 motor? Altså, noko av den liknande grafikken, berre i RTS synsvinkel. Nokon som kan bekrefte dette?

Skrevet

nei nei nei og nei

Forbaska at de skal dra inn aliens , ødleger serien med dette. Forferdelig.

C&C kommer aldri til og bli som før.

Dette blir for dumt rett og slett , men selvsagt skal jeg prøve spillet , og døme det da. Men mener nå at de ødleger en spille sereie veldig med dette.

Skrevet
OMFG de klarte å ødelegge C&C serien (MER) ved å introdusere aliens(?)

:wallbash:

7886709[/snapback]

Aliens har alltid vært en del av plottet, noe som ble understreket kraftig i Tiberian Sun.

Skrevet

BF2-motoren har ingenting å gjøre med spillet.

C&C er en videreutvikling av motoren brukt i Generals.

Red Alert har forsåvidt ingenting å gjøre med Tiberium Wars, da det er en helt annen historie.

Skrevet (endret)

Red Alert 1 har noe å gjøre med Tiberian serien. Hvis du spiller gjennom spillet vil du se Kane dukke opp enkelte plasser. RA2 derimot, har helt anna historie.

Edit: Red Alert 1 er en prequel til Tiberian Dawn.

Endret av m_eide
Skrevet (endret)

Det er ikke Kane, det er Yuri eller hvordan det staves... :)=

greit at aliens har vært ett del av plottet, men de kunne holdt dem utenfor...

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Yuri i Red Alert 2 ja, men ikke i Red Alert 1. I RA1 var Kane rådgiveren til Stalin, mens han bygde opp Nod. De forandra litt på dette i RA2, men blandt hard-nerder regnes ikke RA2 som en del av hovedhistorien.

Jeg har spilt for mye C&C :p

Edit:

Er ikke helt glad for romvesnene jeg heller, men så lenge det ikke er innsekt-aktige skapninger skal jeg overleve :p

Edit #2:

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Kane_with_Stalin.jpg

Endret av m_eide
Skrevet
BF2-motoren har ingenting å gjøre med spillet.

C&C er en videreutvikling av motoren brukt i Generals.

Red Alert har forsåvidt ingenting å gjøre med Tiberium Wars, da det er en helt annen historie.

7887647[/snapback]

Hmm den er basert på motren fra Battle of midde earth.. Mulig denne er basert på Generals motoren men

Skrevet
Synes det var altfor dårlig grafikk. Det så bare merkelig ut nå.

7887798[/snapback]

Synes det er for bra grafikk :p

De gamle 2d RTSene var mye bedre å spille, mye mindre rot med kameraer og uoversiktelige slagmarker. Det burde ikke være så vanskelig å få til noe tilsvarende i 3d, men de fleste satser mer på at det ser bra ut, istedet for at det er bra å spille. :no:

*WOOOOOOSH* zoomer inn tett på bygningen, mister oversikt over resten av slagmarken *WOOOOOSH* roterer kameraet, vet ikke hvilken vei basen er lenger etc etc.

Skrevet
nei nei nei og nei

Forbaska at de skal dra inn aliens , ødleger serien med dette. Forferdelig.

C&C kommer aldri til og bli som før.

Dette blir for dumt rett og slett , men selvsagt skal jeg prøve spillet , og døme det da. Men mener nå at de ødleger en spille sereie veldig med dette.

7887637[/snapback]

Mange mener at dette er slik det skal være, og det ble sagt av Westwood etter Tiberian Sun at det neste spillet skulle ha 4 sider, vi fikk bare 3, husker ikke helt hva den siste siden skulle være.

Dette kan dessuten bringe behov for nye taktikker inn i serien, alle husker jo Starcarft og hvordan de 3 sidene er helt forskjellige...NOD og GDI er svært like, men ikke helt like, men det sr ut som de nå har skapt en tredje side som er helt innovativ. Hvis det stemmer så byr det på masse nye utfordinger i serien for fansen.

Anyway, hvis dette gjøres riktig, så kan C&C3 være et fremtidig populært LAN og Nettspill for RTS fans.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...