Gå til innhold

Pure Gaming LCD.


Perdition

Anbefalte innlegg

Hei,

 

etter at min BenQ sluknet, må jeg ha en ny skjerm. Jeg trenger en ordentlig gaming LCD og er forvirret. Derfor spør jeg dere om det er verdt å kjøpe en 20"+(widescreen eller ikke) til spill. Det hadde også vært fint om dere kunne inkludert noen linker.

 

Takk! :innocent:

Endret av Parad0x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Nec skjermen og kan si mye om den.

+ Utrolig bra bilde

+ bra fargegjengivelse etter litt kalibrering

+Null etterslep, etterslep eksisterer ikke.

+glossy panel: positivt pga at fargene blir bedre, bildet klarere.

+Gode løsninger, samt USB innganger på siden.

 

- Litt dyr, selv synes jeg det var verdt alle penga

- glossy panel: negativt, gjennskinn. Bryr meg ikke om det selv.

- Veldig få justeringer, vippe opp og ned.

- ikke HDCP

 

Kan anbefale skjermen på det varmeste hvis det er spilling som står i fokus. Kommer aldri selv til å gå tilbake til 4:3! :D

Lenke til kommentar
Dessuten, så har jeg lest i de artiklene om den skjermen der at det er en sånn "glossy" overflate eller noe, som gjør slik at jeg MÅ sitte mørkt for å bruke skjermen. Det tror jeg ikke går...

7900699[/snapback]

Jeg har skjermen og min erfaring er at for å unngå irriterende reflekser må vinduer dekkes helt til om dagen og det må være lite eller ingen belysning på.

Lenke til kommentar

Jeg ga 4300,- for Nec skjermen. For min del kan jeg like greit sitte med lyset på å spille. Er ikke så kresen på at alt og alle skal synes, men når jeg spilte/spiller F.E.A.R. så kan det bli et lite problem... slår som regel bare av lyset og drar gardina for, halveis.

 

Vurderte selv LG204 skjermen som blir anbefalt av han over og den er meget god skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...