Gå til innhold

Er du filmnerd? Ikke google eller IMDb!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Toatzy: Canonball run filmene, legendariske filmer :)

 

Litt enkelt spørsmål, inspirert av en omtale jeg nylig leste  :whistle: : Faren til Doug i Kongen av Queens er i virkeligheten faren til en kjent skuespiller som spilte i en film med Robert De Niro, som igjen også fikk en oppfølger. Hvilken film er det jeg tenker på (den første, ikke oppfølgeren).

7869734[/snapback]

faren til doug heter Dakin Matthews,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
I hvilken film dukker drillsersjanten fra Full Metal Jacket opp igjen, 9 år senere?

7869772[/snapback]

e d ein peter jackson film? hmm..

 

The Frighteners?

7869909[/snapback]

 

Det stemmer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
den drillsersjanten har også stemmen til en figur i en animert film, hvilken?

7870059[/snapback]

 

Hvorfor har jeg på følelsen av at du fant både svaret på mitt spørsmål og det nye spørsmålet på IMDb?

Lenke til kommentar
den drillsersjanten har også stemmen til en figur i en animert film, hvilken?

7870059[/snapback]

 

Hvorfor har jeg på følelsen av at du fant både svaret på mitt spørsmål og det nye spørsmålet på IMDb?

7870080[/snapback]

desverre så har jeg en del filmer av ermey... og jeg la merke til stemmen hans i filmen som i går når jeg så den med junior så... desverre.. jeg sitter ikke å klikker på imdb..

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde rett, noe jeg tror jeg har mtp. at alle tre Kubrick-filmene mine er skutt i 4:3, er spørsmålet mitt som følger:

 

Hvilken sang tapte "Beste originale sang" mot Phil Collins - "You'll be in my heart" fra "Tarzan" under Oscar-utdelingen i 1999? (Hvis det var flere nominerte, vil de som vet svaret vite hvilken sang jeg tenker på.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...