Gå til innhold

Fremtiden til Wii?


tjommi

Anbefalte innlegg

Ja Wii's støtte blant 3dje parts utviklere er meget godt.

Problemet er bare at disse må konkurrere direkte med selveste Nintendo på spill. Nintendo har en stor styrke med spillene sine, men det er også en ulempe siden de faktisk konkurrerer med andre som lager spill for platformen.

 

 

 

Mange utviklere har ytret at "de synes maskinen er veldig spennende", men vi får se om publisherne virkelig tør å satse... og satse på innovasjon.

Eh, EA har opprettet egne spillstudier kun for Wii, Ubisoft har planer om å spy ut spill i stor hastighet, Disney har opprettet egne spillstudioer kun for Wii, osv. Jeg tror ikke akkurat det er mangel på tredjeparter som satser tungt på Wii.

 

Det jeg frykter er at vi får en haug ports fra ps2, psp (se nye Prince of Persia), og nedskalerte versjoner av 360/ps3-titler med tungvinte kontroller slengt på toppen.

Hvorfor i all verden skulle kontrollene bli tungvindte?

 

 

 

Deet blir veldig feil å si.. Greit nok at Nintendo har funnet ut hva som fenger folk.. Men, MS og Sony er mer opptatt av hva som fenger den "vanlige" gameren.. Finnes fortsatt veldig mange av de.. :p

Det fine med Wii er at den fenger både gameren og ikke-gameren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg frykter er at vi får en haug ports fra ps2, psp (se nye Prince of Persia), og nedskalerte versjoner av 360/ps3-titler med tungvinte kontroller slengt på toppen

 

Er redd for det samme. Til nå har det blitt annonsert alt for mange porter. Men det kan jo være de legger seg på det for å se hvor lønnsom Wii er/kan bli og at de lager spill bare for Wii senere.

Lenke til kommentar

Slik som dere maser om portsa da. Når PS2 snart faser ut som GC og Xbox alt har gjort så blir det jo så klart færre ports. Nå om dagen prøver de bare å dra ut krampetrekningene til PS2'en og porter litt over på Wii også, siden det er den eneste nestegenerasjonskonsollen hvor de fleste ikke kommer til å klage over at spillene ikke er noen grafiske revulosjoner.

 

Mao, så snart PS2 er lagt helt død kan vi vente oss flere spill som er bygget grunn opp for Wii.

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar
vil si muligheten til å laste ned haugevis av nye spilldemoer GRATIS er en god del bedre enn å betale for mario 64 en gang til.

7864729[/snapback]

 

Gratis?? Mener du Xbox360, må du ikke betale for å være medlem av XboxLive å så kan du laste ned demoer da?

 

Elr er jeg helt "Skutt i høvve" no? :p

Lenke til kommentar
vil si muligheten til å laste ned haugevis av nye spilldemoer GRATIS er en god del bedre enn å betale for mario 64 en gang til.

7864729[/snapback]

 

Gratis?? Mener du Xbox360, må du ikke betale for å være medlem av XboxLive å så kan du laste ned demoer da?

 

Elr er jeg helt "Skutt i høvve" no? :p

7876550[/snapback]

 

Du trenger ikke betale for demoer, de kan lastes ned med det standard Silver-medlemsskapet (som er gratis).

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
vil si muligheten til å laste ned haugevis av nye spilldemoer GRATIS er en god del bedre enn å betale for mario 64 en gang til.

7864729[/snapback]

 

Gratis?? Mener du Xbox360, må du ikke betale for å være medlem av XboxLive å så kan du laste ned demoer da?

 

Elr er jeg helt "Skutt i høvve" no? :p

7876550[/snapback]

 

Du trenger ikke betale for demoer, de kan lastes ned med det standard Silver-medlemsskapet (som er gratis).

7876572[/snapback]

 

Ok, takk for svar=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...