Rescue me Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Bruker du demo versjonen eller har du kjøpt programmet? 7871545[/snapback] Tror har har fullversjonen siden jeg ikke tror det går ann å lage noe så bra med demo versjon.
Tim Pop Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Ser dette lovende ut? Det er imponerende at du driver og lager et MMO alene, men verken grafikken eller gameplayet ser spennende og orginalt ut for øyeblikket. Hvis du har holdt på "noen uker" med det, foreslår jeg du jobber "noen uker" til med det, og heller bruker forumet til å få input på spillet, slik at det faktisk kan bli noe fresh. Slik det ser ut nå ser det ut som en kjedelig WoW/GW-klone.
TwiiK Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Lurer personlig på hvor mye av det du viser du faktisk har laget selv. Bildene på hjemmesida til realm crafter ser veldig ut som det du viser her.
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Realmcrafters hjemmeside: Trådstartes "eget" bilde: Er det bare jeg som ser alt for store likheter? Edit: Og en dårlig side, skjønner jeg det rett er det bilder fra kunder. Men likevell. Endret 4. februar 2007 av Bear^
Rescue me Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Edit: Og en dårlig side, skjønner jeg det rett er det bilder fra kunder. Men likevell. 7872287[/snapback] Kansje det var han som laget denne tråden som la inn det bildet der.
Sirslask Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Holder på å lage egent interface, tar til å lage det Skal lage nytt starting gear når jeg får tid slik at det ikke blir helt likt det som Bear^ viser bilde av.
aspic Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ver no litt tolmodige folkens! Tar ekstremt mykje tid å gjere alt slik åleine! =o Men hadde det vore meg som faktisk satt seg ned for å lage eit eget mmo spel, hadde eg gått for nytenkning kontra grafikk. F.eks. eit maur-mmo? Der alt foregår i maurtua og evt. område osv. Sjølvsagt sku maura ha vært litt mindre primitive enn kva dagens maur er. Kanskje ein ekspansjon med ein billerase, eller sommerfuglrase? =p Er iallefall for mange middelalderspel med (som trådstartar sjølv påpeikar) alv, gnom, menneske rasar osv.
Landeplagen Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Kan du fortelle hvordan du egentlig bruker programmet? Må du faktisk programmere, eller er det et "fill-in-the-blanks" program, sånn som "FPS Creator"?
-=Svin=- Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ser spennende ut, men grafikk er bare "toppen av isfjellet". Personlig mener jeg gameplay er 90% av spillet. Hadde vært interessant å sett gameplayet, hvordan du har tenkt å legge opp spillet osv. Hadde vært knall hvis du kunne slengt ut en alfa testing (evnt beta) så det er mulig å se "skissen" av spillet. Har du lyst på feedback (giff alfa/beta!) eller ideer så bare rop ut ^^
Kontorstol Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ser spennende ut, men grafikk er bare "toppen av isfjellet". Personlig mener jeg gameplay er 90% av spillet. Hadde vært interessant å sett gameplayet, hvordan du har tenkt å legge opp spillet osv. Hadde vært knall hvis du kunne slengt ut en alfa testing (evnt beta) så det er mulig å se "skissen" av spillet. Har du lyst på feedback (giff alfa/beta!) eller ideer så bare rop ut ^^ 7885546[/snapback] Hadde du lest litt av det han har postet så skal han snart legge ut en beta...
akristina92 Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Kan du fortelle hvordan du egentlig bruker programmet? Må du faktisk programmere, eller er det et "fill-in-the-blanks" program, sånn som "FPS Creator"? 7885468[/snapback] Det er et "fill-in-the-blanks"-program.
Sirslask Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Siden jeg fikset noen bugs i dag og noen andre ting betyr det: Mulig beta release den 17
Kontorstol Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Siden jeg fikset noen bugs i dag og noen andre ting betyr det:Mulig beta release den 17 7915324[/snapback] Jeg gler meg Har du gode servere da? Er spillet på norsk??
Sirslask Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 (endret) Mulig jeg lager en norsk versjon av spillet, pluss at jeg må få ræva i gir å scripte litt blir litt kjedelig uten quester severen kan ikke kalles dårlig menn oppetiden av serveren er problemet i starten er den kansje dårlig pga stadige oppdateringer og lignende. EDIT: Det kommer bare en server fordi det teite programmet gir det ikke mulighet for flere, da må jeg ha 2 spill man laster ned, et spill er til den ene serveren og et annet til den andre Mulig jeg setter opp en PVP verson og en PVE. Hvis det blir 2 blir det sikkert slik Endret 10. februar 2007 av Sirslask
Landeplagen Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Er serveren din bra da? Kan man spille mange?
Sirslask Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Er serveren din bra da? Kan man spille mange? 7915707[/snapback] Jeg vet enda ikke hvor mange den kan ta, men betaen blir trolig localhost til jeg får løst account problemet
Kontorstol Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Er serveren din bra da? Kan man spille mange? 7915707[/snapback] Jeg vet enda ikke hvor mange den kan ta, men betaen blir trolig localhost til jeg får løst account problemet 7915722[/snapback] ok, hold av en plass til meg Om man kan si det sånn da
Sirslask Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Problemet er at det ikke går å lage accounter selv om jeg har slått det på
djorgen Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 (endret) Gleder meg til en eventuell beta! ..Og uansett om du bruker allerede lagde verdener, scripts, eller whatever, så er det nok uansett meget lærerikt.. Om du drømmer om å få jobb i spillbransjen en gang. Endret 10. februar 2007 av djorgen
Anbefalte innlegg