Gå til innhold

Den lille pengetråden


F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg fikk plutselig i overkant av fem tusen inn på kontoen som feriepenger fra den gamle jobben min, de trodde jeg at jeg hadde fått for lenge siden. om jeg har nok til husleie fra før av skal de utelukkende havne i ølfondet til i sommer.

 

(kan du rette opp ord delings feil i emne?)

Lenke til kommentar

(kan du rette opp ord delings feil i emne?)

7861306[/snapback]

 

 

hva mener du med det? jeg hvet jeg ikke kan skrive kan noen sende en pm med kansje regler eller noe sånt som går eller noe jeg burte ha i første post?

 

det siste jeg brukte penger på var vel godteri . jeg skal snart kjøpe 1 års xbox live til xbox 360

Lenke til kommentar

rundt 35000 tilsammen på min.. Begynner med jobb neste år (kveldsjobb i butikk eller noe). Satser på rundt 100 000(eller mer) til universitetet. Det er ikke umulig om noen skulle påstå det.. Søstern som går 3. eller 4. år på lærerutdanning har rundt 150 000 tror jeg....

 

Jeg drikker ikke, og jeg røyker\snuser ikke. Spill bruker jeg relativt lite penger på :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Brukte nettopp 1000 kroner til å betale tremåneders kort på treningsstudio. Har ellers brukt mye penger på film og musikk i det siste. Mitt siste store innkjøp var et digitalt speilreflekskamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...