Gå til innhold

Hvilken instilling har dere på sensorbaren (Wii)?


Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt snodig, i Rayman så får jeg beskjed om at jeg sitter for langt unna sensoren kun 2.5-3 meter unna. Er dette maksgrense eller fungerer det på lenger hold?

 

Dette gjelder kun Rayman, i alle andre spill fungerer det smertefritt lenger unna :o

7861580[/snapback]

 

neppe maksgrensa, men rayman har hatt noen bugs og, pluss at spillet kansje mener at du f. eks. gjør passe mye bevelgelse på det området sånn art du gjøer hverken for mye eller for lite

Lenke til kommentar
Litt snodig, i Rayman så får jeg beskjed om at jeg sitter for langt unna sensoren kun 2.5-3 meter unna. Er dette maksgrense eller fungerer det på lenger hold?

 

Dette gjelder kun Rayman, i alle andre spill fungerer det smertefritt lenger unna :o

7861580[/snapback]

 

neppe maksgrensa, men rayman har hatt noen bugs og, pluss at spillet kansje mener at du f. eks. gjør passe mye bevelgelse på det området sånn art du gjøer hverken for mye eller for lite

7862248[/snapback]

Wii kan regne ut avstanden fra kontrolleren til skjermen. Kanskje spillet krever at du er nokså nærme, hva vet jeg?

 

For øvrig holder jeg meg fra to meter til så langt stuen rekker fra skjermen. – Altså ingen begrensinger.

Lenke til kommentar

Har sensitiviteten stillet til 3, føles mykere.

 

Du kan ikke stille lengden på sensorbaren, den er en fastsatt lengde på vel 3 meter, +-, men kan gjøres lengere ved at du f.eks får en måte å gjøre sensorbaren nærmere Wiimoten.

 

Om du vil ligge i sengen og spille flytter du bare sensorbaren nærmere sengen. Ledningen skulle være lang nok, og om den kommer under skjermen stiller du bare inn slik at maskinen vet av den står under skjermen.

Lenke til kommentar

Litt tungvint ja, men sensorbaren er heldigvis veldig liten i størrelse og tar ikke mye plass. Jeg har og sett en sensorbar med batteri, men husker ikke hvor det var. Uansett en 3dje parts løsning, ikke offesielt nintendos.

 

Tror det kommer trådløs sensorbar ettervært, tar bare litt tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...