Gå til innhold

Thermaltake Toughpower 750W


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei

 

lurer bare på om dette er en god strømforsyning (Thermaltake Toughpower 750W) og om den bråker mye.

har hørt mye rart om thermaltake

 

takk for alle svar :)

7855040[/snapback]

 

Jeg har denne modellen, bare 850 watteren, så her er min erfaring:

 

1: den er velddig stille, jeg har aldri hørt den overdøve noen andre deler i PCen, som forøvrig er nokså stille

 

2: den leverer stabile spenninger på alle linjene

 

3: Du BØR vite at den IKKE er molulær! Den feilen gjør mange. Den finnes i modulær, men den selges ikke i norge. Skal du ha TT med modulær, må du nok gå for 850 watteren, slik som jeg gjorde.

Lenke til kommentar

Sitter selv og sjekker ut PSUer om dagene, og ser på modellene i 1000-1200 kronersklassen. TT Toughpower 750W er en av dem.

 

Men for dere som sier den støyer, hvilken type støy vil dere si det er? Veldig plagsom eller bare merkbar? (Er jo forsåvidt forskjellig fra person til person hva som ansees for plagsomt selvfølgelig).

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke den støyer mye, men det er merkbar viftestøy, et par av kompisene mine er 'støyfanatikere' og de synes den bråker altfor mye, så er du av type som virkelig mener det når du sier du er ute etter en PSU som er tilnærmet lydløs - ja da blir du ikke fornøyd med TT'en

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar

Installerte denne i min maskin for et par dager siden. Spenningen er fjellstø, og den bråker ikke noe spesielt. PCen bråker ikke noe mer enn den gjorde med den gamle strømforsyningen (en NorthQ 500W med 140mm vifte - husker ikke modellbetegnelsen).

 

Det er selvsagt subjektivt, men den hevder seg ikke som noen stor støykilde i forhold til resten av PCen (det vil da si to 12 cm vifter på relativt lav hastighet, en 12 cm Zalman-kjøler på CPUen og viften som sitter på PoV 8800 GTS-kortet mitt). Tror faktisk CPU-kjøleren er den som lager mest bråk, og den er langt fra plagsom for meg i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...