Gå til innhold

Thermaltake Toughpower 750W


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt denne i 2 måneder nå og er godt fornøyd, Thermaltake er jo kjent for å overklasifisere sine PSUer litt, så den greier sikkert ikke 750W kontinuerlig, mulig de oppgir peak-effekt.

 

Uansett er min konklusjon at dette er en meget god PSU som holder til det aller meste, og litt til vil jeg tro, den er verdt pengene.

Hvordan støynivået er kan jeg ikke uttale meg om da jeg har noen vifter som overdøver den.

Lenke til kommentar

Tror ikke de oppgir peakeffekt, men stort sett alt jeg har lest av reviews og tester sier:

 

Thermaltake < 600W = :thumbdown:

Thermaltake > 600W = :thumbup:

 

Thermaltake har visst nok skjerpet seg ganske kraftig på PSU-fronten siden sine første forsøk.

 

Har sett litt på denne selv siden

a) prisen er grei

b) mamoz har den på lager, hvilket vil si at jeg kan få tak i den raskt :p

 

Men skal teste om det er min nåværende PSU som gir meg problemer i kveld. Hvis det er det så lurer jeg på om det blir en Thermaltake på meg også.

Lenke til kommentar
Har akkurat satt den inn, kan ikke si at den er det stilleste jeg har hørt, men det skal ikke så mye til for og overdøve to AC X1 vifter og tre 12 cm vifter på 5 V heller da.

7899381[/snapback]

 

Nå blir jeg sur hvis den bråker mer enn Misten som jeg har og som jeg skal sende tilbake til butikken, nettopp fordi den bråker. Står jo på flere sider at den har 16 dB på 1300 RPM, og at den går vidre til 1800(?) RPM. Men det er vel bare hvis den blir for varm, som jeg ikke tror den blir i pcen min, eller hvis den blir for tungt belastet, som skal være ganske vanskelig når den har 750W..

 

Tror jeg mottar den i morra.. Får se resultatet da eller etter helga.. :hmm:

Lenke til kommentar

Pcen ble mye mer stillegående med den nye strømforsyningen :D

 

Eneste minus var at jeg ikke fikk på den gummi lista når jeg skøyv strømforsyningen inn i kabinettet bakfra..

 

Mangler bare å redusere støyet på cpu.. Noen forslag til programmer som kan hjelpe meg med det?

 

 

Fikk opp alarm i Asus PC Probe II:

post-69613-1171389186_thumb.jpg

Farlig? Det er jo 25 % økning.. Måle feil?

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...