Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

underpants hadde allerede vunnet :) ALL HAIL UNDERPANTS the guy that gave up snus but still has the right to wright in this tråd

 

EDIT: skjønner fortsatt ikke hvorfor han hang seg opp i hvor mange poser jeg bruker om dagen

 

Right to wright? Hvilket språk er det? hahaha

 

dårlig engelsk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Imponerende at noen enkeltindivider klarer å få en tråd som startet bra til å ende opp som en patetisk jo/nei-diskusjon mellom to fjortisser. Denne tråden burde ha vært stengt for lenge siden. Jeg får inntrykket av at 90% av postene her dreier seg om "hvilken snus renner minst" og "jeg er fjortiss, synes snus er kult men har problemer med å kjøpe selv".
Må si meg enig. Er for mye unødvendig diskusjoner og kommentarer i denne tråden og helt ærlig så kommer dette fra forumbrukerene som er 92-93 modeller.
Lenke til kommentar
Imponerende at noen enkeltindivider klarer å få en tråd som startet bra til å ende opp som en patetisk jo/nei-diskusjon mellom to fjortisser. Denne tråden burde ha vært stengt for lenge siden. Jeg får inntrykket av at 90% av postene her dreier seg om "hvilken snus renner minst" og "jeg er fjortiss, synes snus er kult men har problemer med å kjøpe selv".

 

Ifølge en undersøkelse som sto i Aftenposten Aften fredag, er de fleste snuserne i Norge i alderen 16-24 år. Da er det ikke rart det er mange fjortisser her.

Lenke til kommentar
Imponerende at noen enkeltindivider klarer å få en tråd som startet bra til å ende opp som en patetisk jo/nei-diskusjon mellom to fjortisser. Denne tråden burde ha vært stengt for lenge siden. Jeg får inntrykket av at 90% av postene her dreier seg om "hvilken snus renner minst" og "jeg er fjortiss, synes snus er kult men har problemer med å kjøpe selv".

 

Ifølge en undersøkelse som sto i Aftenposten Aften fredag, er de fleste snuserne i Norge i alderen 16-24 år. Da er det ikke rart det er mange fjortisser her.

 

Hele internett er forpestet av bortskjemte, vestlige fjortisser. :ohmy:

 

Men snus er farlig og noe skikkelig svineri som ingen bør begynne med. Avhengighet er i seg selv noe negativt.

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar

Ja, dette er nok en OT post.

 

Hvorfor skal dere alltid dra alle 92mod under en kam? Jeg vil påstå at jeg IKKE er fjortis, og jeg har ALDRI spurt om hvilken snus som renner minst, og jeg har ikke tenkt å gjøre det heller. So what om snusen renner?? Samme med styrken også. Styrken er ikke viktig, det er SMAKEN som teller :mad:

Endret av Holten
Lenke til kommentar

Jeg er så hardcore at jeg spiser og tygger snus som om det skulle vært tyggis. Det er omtrent hvor lite fjortis jeg er.

 

--

Gode nettsider til bestilling anyone? Er ute etter å få faktura i posten da jeg er ett år unna eget visakort, dessuten er ikke mor så veldig begeistret for å oppgi kontonummeret hennes på nettet. Har tenkt å bestille et rør, altså 10-pack.

 

Anbefalinger?

Lenke til kommentar
Det er 3 typer snusere i mine øyne. 1: de som snuser fordi det er "kult". 2: de som snuser fordi de har sluttet å røyke. 3: de som snuser fordi de liker det, og synes det er godt.

 

blir nok nr. 3 der ;) ingen som synes jeg er kul fordi jeg snuser, og de fleste jenter synes bare det er ekkelt. jeg snuser fordi det er godt og fordi det er sunnere enn å røyke

Lenke til kommentar

Noen som vet om Tiedemanns Blå er porsjon eller bake? Det står ingenting om det på pakken, og den har ikke "askebeger". Skulle gjerne likt å prøve den, men holder meg kun til porsjon. Veldig bra med Skruf Stark Porsjon, anbefales!

 

Det er 3 typer snusere i mine øyne. 1: de som snuser fordi det er "kult". 2: de som snuser fordi de har sluttet å røyke. 3: de som snuser fordi de liker det, og synes det er godt.

Jeg er 2,5

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Ja, dette er nok en OT post.

 

Hvorfor skal dere alltid dra alle 92mod under en kam? Jeg vil påstå at jeg IKKE er fjortis, og jeg har ALDRI spurt om hvilken snus som renner minst, og jeg har ikke tenkt å gjøre det heller. So what om snusen renner?? Samme med styrken også. Styrken er ikke viktig, det er SMAKEN som teller :mad:

Er ikke helt OT når det er snakk om trådens innhold.

 

Jeg mente ikke at alle 92mod eller yngre er fjortis, men dessverre så er det mange av dem som skriver i denne tråden og det gir meg bare lyst til å rive ut alt av hår jeg har. Før så var det ordentlige diskusjoner i denne tråden, og folk deltok aktivt å stilte spørsmål. Nå er det mere, hvordan smaker Nick and Johnny? osv...

 

F.eks før så vard et mye diskusjon om hvilken snus som var sterkest. Da var det ikke sånn at alle bare postet sin egen mening. Mange var å så etter fakta, sendte mail de de forskjellige snusprodusentene bare for å få svar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...