Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, siden de fleste her inne har forklart hvordan de ble busta, kan jeg vel fortelle min hitorie :p

 

jeg hadde hvert ute, så når jeg gikk hjem (laaaaang slette) tok jeg meg en prell.

spytta den ut før jeg gikk inn døre, og ga mamma ett smil før jeg skulle opp å legge meg. Men det viste seg at snusen jeg hadde hatt i hadde rent noe så sykt, så tennene var helt gule :p.

Mamma tok det veldig fint da, hun snuser selv. Alt hun sa var "Skruf er ikke no godt, prøv en general av meg heller :)"

jeg må si jeg ble rimelig satt ut av reaksjonen hennes, trodde jeg drømte eller noe :p

Lenke til kommentar
sjippersjappa ? hmm . har ikke vert der på en stund. gidder ikke dra til byen får å kjøpe prell. de gangene jeg har spurt etter skruf stark bake har de ikke hatt det ...

Stemmer! De gangene jeg har vært der har de hatt det i alle fall.

 

nå i det siste liksom ? eller er det lenge siden ? hvis de har hatt det nå nylig tar jeg meg nok en bytur ja ;)

Lenke til kommentar

har prøvd south state. god den men tviler på at de har den på 7-11 :p litt upraktisk med løs også ikke bare å ta den ut like lett som en pose hvis noen skulle komme inn mens jeg snuste :p og hvor skal jeg gjøre av den når jeg er ferdig m,ed den ? :p blir nok pose idag også tenker jeg ,..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...