Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste posten til en der han sa at han snuste 1,2-1,5 boks i uka.. da blei jeg litt urolig..

Personlig bruker jeg 0,8 boks skruf orginal løs om dagen, dvs, at jeg alltid klarer å få ut to preller av det som er igjen av boksen fra dagen før. :dontgetit:

 

hvor lenge varer normalt en boks for dere andre? :)

 

Nå skal det være sagt at jeg snuser for det meste portion, men har alltid en boks med løs i tilfelle krise. Hvor lang tid jeg bruker på en boks, avhenger av hva jeg gjør på dagen. Er jeg på jobb, går det jævlig mye snus. Mer enn det går hjemme faktisk, av en eller annen merkelig grunn. På fylla derimot, lar jeg som oftest snusen ligge til fordel for røyken :thumbdown: Men la oss si i snitt en boks per dag.

Lenke til kommentar
Leste posten til en der han sa at han snuste 1,2-1,5 boks i uka.. da blei jeg litt urolig..

Personlig bruker jeg 0,8 boks skruf orginal løs om dagen, dvs, at jeg alltid klarer å få ut to preller av det som er igjen av boksen fra dagen før. :dontgetit:

 

hvor lenge varer normalt en boks for dere andre? :)

 

Jeg bruker litt løs og porsjon om hverandre. Jeg har gjerne en boks løs i 2,5-3 dager. En porsjonsboks varer kanskje 1,5-2 dager. Men jeg tror ikke du ligger så unormalt høyt på forbruket.

Lenke til kommentar

Jeg bruker 2 uker på å snuse opp en Skruf Stark Portion. Snuser ikke hver dag fordi jeg rett og slett ikke har lyst på snus... Men så sitter jeg å chiller etter middag en dag, og plutselig slår nikotinmangelen inn, just like that.

 

Av dere som snuser portion, hvor lang tid på en boks?

Lenke til kommentar
Leste posten til en der han sa at han snuste 1,2-1,5 boks i uka.. da blei jeg litt urolig..

Personlig bruker jeg 0,8 boks skruf orginal løs om dagen, dvs, at jeg alltid klarer å få ut to preller av det som er igjen av boksen fra dagen før. :dontgetit:

 

hvor lenge varer normalt en boks for dere andre? :)

 

Varer veldig lenge, siden jeg har kuttet ut snusen for godt......

 

Ganske enkelt fordi selv om det er godt å få nikotinrusen i starten, så merker man etterhvert ikke noe særlig og er bare avhengig. For meg forsvant vitsen og det ble for mye negativt. Selv med porsjon så begynte tannkjøttet å trekke seg oppover og hestetenner er ikke min greie.....................

 

Prisen ble også for høy.

 

Snuskutt

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du snust Robocoop? Selv begynte jeg på ordentlig å snuse rundt juletider, så er egentlig ganske fersk. Men jeg har ikke planer om å slutte nå, kanskje om en stund når jeg får de samme følelsene for snus som du har.

 

Har/hadde snust i fire år. Siste halvannet året nærmest konstant.......

 

Porsjonssnus er jo mye dyrere enn løst også, men løssnus ga meg sår ved tannkjøttranden til fortennene etter bare en boks.

 

Greit å slutte, men psykisk avhengighet vil vel alltid være der. Man kjenner jo til effekten.

Lenke til kommentar
Leste posten til en der han sa at han snuste 1,2-1,5 boks i uka.. da blei jeg litt urolig..

Personlig bruker jeg 0,8 boks skruf orginal løs om dagen, dvs, at jeg alltid klarer å få ut to preller av det som er igjen av boksen fra dagen før. :dontgetit:

 

hvor lenge varer normalt en boks for dere andre? :)

 

ca. en i uka. portion varer litt kortere en det.

Lenke til kommentar
jeg veit ! det er litt sykt egentlig... men økonomien strekker ikke alltid til så jeg får nøye meg med det jeg har. bommer jo noen poser å slikt også (er på trede boksen denne månten da) : P tar somregel snus når jeg skal kose meg på kvelden, i dusjen, når jeg ser film med kompiser osv men noen dager èn pose. noen dager fler.

 

 

ja, pleier å ta 2-3 tønner i løpet av en dag men kansje 5-6 poser :p

?

Lenke til kommentar

selv om målet mitt var å holde meg til 2 bokser i månden, har ikke det funka helt. og jeg kan jo nta 5 poser hver dag i 5 dager å så ikke ha noe snus resten av de to ukene før jeg kjøper boks igjenn. og før jeg kjerpet meg var det ca.5-6 poser om dagen. syntes det var mest relativt i og med at jeg bare hadde to bokser budsjettet i en måned. har kjøpt min første boks med løssnus på en GOD stund nå og tok 2 tønner i går og 2 sålangt idag . ok underpants ? kansje du burde prøve å få litt liv i vi som gir opp tobakk tråden isteden for å bry deg om hvor mye jeg snuser eller ikke snuser :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...