Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen andre  som har det sånn at dagen etter du har vært drita så har du liksom ikke lyst på snus? Helt føkka.

9557619[/snapback]

ja noen ganger har jeg fått mindre lyst på snus dagen etter jeg har vært drita . mens noen ganger har jeg fått mer lyst på snus

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Noen andre  som har det sånn at dagen etter du har vært drita så har du liksom ikke lyst på snus? Helt føkka.

9557619[/snapback]

Jeg har det omvendt. Det finnes ingen dager jeg har mer lyst på snus enn dagen derpå.

Gjest Slettet+8723
Skrevet

Fyrer opp med to gôteborgs rape nå. Herlig smak, herlig effekt. Annbefales :thumbup:

Btw: Man kan ikke se at den renner! Så da er det null krise om du får noe på tanna når du chillern med dama=)

Gjest Slettet+8723
Skrevet
Så da er det null krise om du får noe på tanna når du chillern med dama=)

Er det virkelig et problem?

Vet ikke damen din at du snuser ellerno?

9559723[/snapback]

Mente at prell saft ser ikke helt bra ut på tenna. Brune tenner er ikke digg^^

Gjest Slettet+8723
Skrevet (endret)
hehehe i see :D Men er den virkelig noe å anbefale?

9559814[/snapback]

Jada:D

jeg kommer nok til å hamstre rape en god stund nå for å si det sånn.

litt svakere effekt enn NJ og skruf men smaken er perfekt. Ikke ekkel candy smak som catch og heller ikke "brekke seg smak" som skrufen;)

Endret av Slettet+8723
Skrevet
hehehe i see :D Men er den virkelig noe å anbefale?

9559814[/snapback]

Jeg syns ikke den smaker noe godt. Må nesten prøve den selv før du vet om den er god eller ikke. Er jo smak og behag.

Skrevet

synes onyx luktet litt vondt i forhold til vanlig genera, men det er jo kanskje bare meg :p Det tøffe designet veier opp for det da ^^

Skrevet

har vel prøvd det meste nå vil jeg tru men ender alltid tilbake på generalen :) snusa i 6 år eller noe..

btw tommyes du har tatt samme avatr som meg :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...