Gå til innhold

AVI til MPEG4

catosim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal konvertere om avi til mpeg4, for å kunne se video på mobilen (K800I).

Noen som kan gi meg et tips på egnet programware - gjerne freeware.

Ca2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

for det første er AVI et containerformat og MPEG4 er en rekke komprimeringsformater eller codecs, så du kan egentlig ikke konvertere mellom de to da de ikke har mye med hverandre å gjøre.

Men for å svare på spørsmålet så regner jeg med pocketdivxencoder vil passe ganske bra.

Skrevet
Hei,

for det første er AVI et containerformat og MPEG4 er en rekke komprimeringsformater eller codecs, så du kan egentlig ikke konvertere mellom de to da de ikke har mye med hverandre å gjøre.

Men for å svare på spørsmålet så regner jeg med pocketdivxencoder vil passe ganske bra.

7860593[/snapback]

Ok takker for svar skal sjekke det ut.

Og Geir_HK:

Jeg har prøvd å søke litt selv (søkestreng: AVI to MPEG4), og prøvd mange forskjellige applikasjoner. Freeware prgrammene var heller dårlig til det jeg er ute etter, og de andre som tilsynelatende kunne utføre det jeg ville, kostet penger.

Siden dette ikke er noe jeg egentlig trenger tenker jeg at det er litt unødvendig å kjøpe et program, så da spør jeg andre om det er noen som har tips. Og det er vel derfor en har opprettet forum, for å hjelpe og veilede hverandre....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...